Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring Haze AF icm welke potgrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaring Haze AF icm welke potgrond

    Korting op 420shop
    Last edited by GroteSmurf; 3 August 2021, 22:16.

    #2
    Een autoflower zit altijd ruderalis doorheen. Het is dus nooit precies hetzelfde als de fotoperiode-variant.

    Zoek je grond voor een sativa of voor een autoflower ?

    Het enige voordeel aan autoflowers bij een buitenkweek is dat ze vanzelf in bloei gaan.
    Bij een binnenkweek is dat geen voordeel.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Een autoflower zit altijd ruderalis doorheen. Het is dus nooit precies hetzelfde als de fotoperiode-variant.
      Klopt.. daarom ben ik benieuwd naar (rook)ervaringen.

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Het enige voordeel aan autoflowers bij een buitenkweek is dat ze vanzelf in bloei gaan.
      Bij een binnenkweek is dat geen voordeel.
      Kan ik hieruit afleiden dat ik volgens jou mogelijk beter over kan stappen naar een fotoperiodieke plant voor mijn tweede kweek of..? Heb begrepen dat Autoflowers ook gemakkelijker zijn voor beginners..

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Zoek je grond voor een sativa of voor een autoflower ?
      Een Sativadominante Autoflower, tenzij ik wel beslis om voor een echte Haze te gaan..

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        "Heb begrepen dat Autoflowers ook gemakkelijker zijn voor beginners."
        De enige die dat zeggen zijn de verkopers van de zaden.

        Een Sativadominante Autoflower is dus een autoflower, en geen sativa.

        Doe wat je wil, ik geef alleen mijn mening.

      • GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        Thnx voor het meedenken Flip Hasjkip! Heb de zaden echter al in huis..

      • GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        @QnQ

        Mijn eerste kweek zijn autoflowers. Het spreekt mij als beginnend kweker best wel aan.

        Heb mezelf niet druk hoeven maken over lichturen, temperatuurdaling, mogelijk toprot als gevolg van condensatie et cetera. Ik heb mezelf voornamelijk kunnen concentreren op het klimaat in mijn kweekruimte, de Ph, de voeding en de effecten.

        Ik geef Flip Hasjkip gelijk voor wat betreft zijn argumenten en het lijkt mij mettertijd fijn om daar ook controle over te hebben, maar dan over een kweek of twee.

      #4
      Heb toch een ervaring gevonden hier op het forum:

      ”ik heb star ryder gezet en ak auto die vielen op zich wel mee , maar dan heb je die amnezia auto van rqs dat is presies zeepsop dat je rookt dat is echt niet te roken die haze autoflowers is mijn ervaring he..
      de lekkerste was de starryder die is wel goed van smaak met wat citrusachtig in , en ook lekker chill van maar niet zo sterk dat merk je met elke autoflower.”

      Daarmee valt de Amnesia Haze af voor mij en wordt het de Skywalker..

      Ben nog wel erg benieuwd naar welke grond ik het beste zou kunnen gebruiken..

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Nou, voor het eerst heeft autoflowers op dwc gedaan, en die gingen lekker de hoogte in.

        Advies is dan, in het begin lage ec en weinig lichturen om de groei wat af te remmen,

        Grond, lightmix of supermarktgrond is prima.

      • GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        Thnx voor de reactie! Ik had zelf de grond van Welkoop op het oog (RHP keurmerk, goed getest) en hier wil ik wat cocopeat doorheen doen om het wat luchtiger te maken. Aanvullend wil ik nog wat compost toevoegen voor extra bodemleven. Ik wil nog even wachten met zelf een hele mix maken..

      #5
      Je hebt super lekkere AFjes.

      Tot nu toe is de Tutankhamon van Pyramid en de Autocheese van Sweet seeds mijn favoriet. Anders zijn ze de AFjes. Kwestie van smaak ook. Ik ben er ook mee begonnen en wissel nu af. Binnen doen ze het ook erg goed.

      Comment


      #6
      Edit: heb besloten zelfstandig te gaan puzzelen vwb de potgrond.
      Last edited by GroteSmurf; 16 August 2021, 21:41.

      Comment

      Bezig...
      X