Strekt die teveel?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kwispel
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Sep 2021
    • 3

    #1

    Strekt die teveel?

    Korting op 420shop
    Ik vroeg me af of mijn autoflower expert gorilla (aanloop week 3) teveel strekt?

    Staat nu voor een groot open raam met led stengels van totaal 40watt

    Ik ga vandaag hps lampen halen van 600 watt.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1831

    #2
    Ja beetje veel strek wel. Meer licht = meer beter .

    Haal je bij die hps ook een kweek set? Of ga je een random 600W hps boven de dames hangen?

    Comment

    • Kwispel
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Sep 2021
      • 3

      #3
      Geen kweektent, gewoon boven bij mij in het appartement.

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Om een goed boek bij te lezen....

      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        iets met lijkt op een Bouwlamp als boeklampje gebruiken

      • Haze smoker
        Haze smoker commented
        Editing a comment
        Tja hoeft ie straks wel de verwarming niet aan te doen
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Dusse...waarom post je dit bij buitenkweek ?

      Maarre.. Kwispel, jongeman, (denk ik) luister....
      Je kunt een HPS niet zomaar aan je plafond hangen.
      Elke poliesie kent de kleur van hps, en 's avonds als het donker is, dan is jouw appartement net een vuurtoren met die hps aan.
      Das dus niet zo handig, dan woon je straks in het park met een slaapzak.
      Je moet ervoor zorgen dat het absoluut niet van buitenaf te zien is.
      Begin daar eens mee.

      Of nee...begin eens met dit forum door te spitten.
      Neem een dag of wat de tijd, en check sowieso de binnenkweekforums alvast. [link]
      Last edited by QnQ; 21 September 2021, 07:56.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #5
        Meld misdaad anoniem?

        Dit is mishandeling

        Comment

        • Nederhigh
          Super Grower
          Lucky Member
          • Apr 2012
          • 1831

          #6
          Ik zou het niet doen Om het heel bot te zeggen.. Wat een dom kut idee.

          Comment

          Bezig...