Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

80x80x180 3 planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    80x80x180 3 planten

    Korting op 420shop
    IMG_20210910_154637.jpg

    28 september
    IMG_20210928_175127.jpg

    Zoals men kan zien is 't mij niet echt gelukt om ze klein te houden en is er geen cm vrij in de tent, strek is gedaan bij de SLH maar de Durban x Kush is pas begonnen met de laatste strek, raar dat die 10 dagen later pas de eerste bloeiharen liet zien.
    Is het te druk in de tent met negatieve gevolgen?
    De skunk heb ik in de volle grond moeten steken want het liep redelijk uit de hand.

    Hoe kan ik alsnog zorgen dat ik hier een SOG met 9 planten in kwijtgeraak? Kleinere potten? Stekken in plaats vanuit zaad?

    En hoe komt dat ik dagelijks vocht op mijn bladeren vind?
    received_2849393678611781.jpegIMG_20210928_175245.jpg IMG_20210928_175249.jpg

    Thx voor de eventuele feedback

    #2
    4 weken veg. Dan blijven ze niet klein nee.
    Bij sog mag je ze volgens mij na een dag of 10 al op 12/12 knallen.

    Denk ook dat je ff goed moet kijken naar de genetica die je erin zet.
    Sommige planten gaan gewoon strekken in de bloei. Volgens mij vooral sativa dominante dames.
    Je hebt hazes staan, die zijn indd sativa dominant, en strekken makkelijker.

    Voor sog heb je liever indica's of stabiele hybrids.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Je hebt net wat ​​​te weinig power ik je lamp zitten 2van die zou beter zijn met je oppervlakte

      Comment


        #4
        Als je planten klein wil houden, snoeien.

        Planten verdampen vocht, dat vind je soms op blad terug bij contact met ander blad.

        Comment


          #5
          Waarom wil je perse 9 planten op 80x80 ?
          Ik heb 1 plant op 60x40 (+/-) en dan moet ik ze al niet te lang laten groeien.

          Als je een SOG wil, is het de bedoeling dat je niet topt, maar de zijscheuten verwijderd.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Obotanico
            Obotanico commented
            Editing a comment
            Niet goed over nagedacht zeker, 9x11L potten pastten precies op 80x80...
            Zaadjes uitgekiemd op 01/08, bovengekomen 3 dagen later, ze waren echt mini toen ik ze geswitched heb.
            Rekening houdend dat iedereen zegt dat plantjes toch niet bloeien voor ze 3/4 weken oud zijn leek het mij beter dan meteen op 12/12 van in het begin, al doend leert men dingen.

            Zal eens vergelijken qua gewicht wat het meest rendeert nu overvolle tent of keurig 9 hoofdtoppen in een SOG zonder zijscheuten.

            Iets zegt mij dat het ongeveer hetzelfde gaat zijn behalve met 'n SOG zal er geen fluffy aan hangen onderaan door niet genoeg belichting.

            Thx voor de tip!

          #6
          Hoe gaat het met ze ?? Ik heb er 4 op 80/80 en het is al volle bak, dus ben benieuwd hoe het er bij jou nu uitziet ?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


            #7
            Nou door die 80% Lv krijg je water op je bladeren
            ook te weinig ventilatie zal dat veroorzaken met alle gevolgen van doen zoals meeldauw en toprot

            Comment


              #8
              Planten laaghouden vergt gewoon wat moeite, met wat draad krijg je het goed laag. Beetje supercroppen of iets wat daar op lijkt en hoppa.

              Comment

              Bezig...
              X