[FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skunc
    Retired
    • Mar 2011
    • 5

    #1

    [FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 WSS Skunk zaden besteld. Zal ik 3.5, 6, of 12 liter potten nemen?

    Ik wil het denk ik in de schuur gaan doen, maar ik weet niet of ik dit als binnen of buiten moet zien. Het is er namelijk wel vrij warm. Ik heb daar geen lampen nodig geloof ik.. er is wel een stopcontact + eventueel een licht lampje. Die plank waar nu kussens op liggen is te hoog he?

    IMG_1501.jpgIMG_1504.jpgIMG_1498.jpgIMG_1499.jpgIMG_1500.jpg

    Hebben jullie nog tips?
    Last edited by Skunc; 1 September 2011, 12:22.
  • Silve R
    Chronic Stoner
    • Sep 2010
    • 193

    #2
    Re: [FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

    Volgens mij creƫert dit een soort van serre met dat dakje dat je daar hebt :p
    Eventueel nog een ventilator plaatsen...
    En zou die plank niet gebruiken (misschien enkel in begin) maar dan mogen het toch grote planten worden, niet
    Veel succes

    Comment

    • Skunc
      Retired
      • Mar 2011
      • 5

      #3
      Re: [FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

      Bedankt voor je reactie. Ik zal eens meten hoe warm het nou eigenlijk is, wel warm!

      Comment

      • Skunc
        Retired
        • Mar 2011
        • 5

        #4
        Re: [FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

        Update: Ze zijn inmiddels te groot voor de schuur! Er staat er nu een bij het raam en een in de studeerkamer (2 in 2 potten). Hoe vinden jullie dat ze er uit zien? Moet ik nu gaan knippen?

        Een foto (de anderen zijn vergelijkbaar):
        IMAG0869.jpgIMAG0870.jpg

        Comment

        • Weedjewel
          Special member
          Lucky Member
          • Nov 2010
          • 808

          #5
          Re: [FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

          Wat wil je gaan knippen dan?

          Comment

          • sjino
            Expert Stoner
            Member
            • Feb 2010
            • 91

            #6
            Re: [FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

            ja hahaha zou maar ff w8ten nog !! week of 9

            Comment

            • Skunc
              Retired
              • Mar 2011
              • 5

              #7
              Re: [FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

              Oke bedankt voor de schatting.

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: UPDATE 1/9/11:[FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

                Zal toch eerst een week og 8 tot 10 moeten bloeien voor je iets kan oogsten.

                Misschien toch beetje inlezen over de levenscyclus van een cannabis plant en welke delen er gebruikt worden.

                Comment

                • boogaloo
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2011
                  • 36

                  #9
                  Re: [FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

                  Ik dacht dat die bedoelde met knippen iets van toppen ofzo, Bedoelde je serieus oogsten? Want daar zou ik nog 2 maandjes mee wachten tot er toppen aan zitten.
                  (Anders rook je de bladeren )

                  Comment

                  Bezig...