Mededeling
Collapse
No announcement yet.
top vorming op het blad wtf?
Collapse
X
-
Re: top vorming op het blad wtf?
Bijzonder is het wel, maar niet ongezien Grim, meerdere gebruikers hier hebben dit soort dingen gerapporteerd.
Zijn er op "normalere" plekken ook herma-trekjes te bewonderen of is het uitsluitend dit bladtopje ? In dat laatste geval zou ik -zoals je al gedaan hebt- dat blad verwijderen en de plant gewoon goed in de gaten houden.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
-
Ik ben dit hier ook wel eens tegen gekomen. Was hier toen volledig vrouwelijk.
CIMG9962.JPGCIMG9963.JPGCIMG9960.JPGCIMG9966.JPGCIMG9964.JPGCIMG9967.JPGCIMG9961.JPG
Comment
-
jep, das pure AK van x-line
die gekke mutaties horen erbij , waarschuwen ze ook voor op hun site. (An occasional leaf mutation can occur, but this is familiar with this strain.) Zij spreken over bladmutaties, hier is zowat alles al eens gemuteerd. (blad op blad, vingers op tak, bud op blad, 3 bladen aan elkaar etc)
tot nu toe nog maar 1 plantje gehad die geen "herma" is geworden uit dat zaad, echter ook nog nooit bevruchting gehad(denk dat het stuifmeel gewoon niet potent is) en altijd banaantjes tijdens de laatste 2 weken van de bloei. in het begin, had ik zoiets van "fuck x-line", maar in retrospect, is die pureAK een fantatische plant. Is naar mijn mening 1 van de weinig snelbloeiers(telkens opnieuw onder de 50 dagen afgebloeid, zelfs als er wat problemen geweest zijn tijdens het proces) die zo'n fantastische smaak oplevert.
kortom:
Mutaties en banaantjes zijn snel vergeten eens je eerste jointje hiervan aangestoken.
Dus, ik zou er niet mee inzitten of planten gaan omgooien, komt vast wel goed
Last edited by Barre; 6 April 2011, 13:31.
Comment

Comment