Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Actieve inlaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Actieve inlaat

    Korting op 420shop
    In mijn huisje tocht het redelijk, maar zit nu toch even te denken om met de ventilator wat ik al heb een actieve inlaat te maken. Nu is de vraag; heeft het zin als ik een kleine ventilator buiten de tent plaats en die lucht de tent in laat blazen door de opening voor verse lucht?

    Kan me best indenken dat buiten de kleine foutjes die ik heb gemaakt, dit ook wel een rol kan hebben gespeeld voor mijn kleinere toppen.

    #2
    Ik heb nog nooit een actieve inlaat gebruikt.
    Niet in een tent, hok en kelder.
    Denk dat zoiets alleen nodig kan zijn als je de temperatuur niet goed krijgt.

    Kleine topjes?
    Licht is wel vrij belangrijk voor dikke toppen.
    Geduld is een goeie tweede.
    Vervolgens alles wat met voeding te maken heeft.
    Te weinig bloeivoeding of teveel stikstof.
    Medium, temperatuur het kan vanalles zijn eigenlijk.
    Het kan zelfs aan de soort liggen, dan kan je er zelf weinig aan doen. Vaak maken die soortjes het dan weer goed in smaak.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Neen!

      Filter en buis ventilator en afgesloten tent heb je daarvoor nodig.

      Comment


        #4
        Een filter, waarvoor zou die nodig zijn? De inkomende lucht schoonmaken? Ik wilde de ventilator de tent in laten blazen namelijk. Q ja ben tot week 3 12/12 groei blijven toevoegen, dis weekje eerder met bloei beginnen dus. Temp is 23graden met lamp aan lamp uit 19graad. Ik zie binnamderd at de mars wel dikke toppen kan voortbrengen. Ze staan bekent op lage opbrengst, maar extreme smaak. Daar gaan me maar vanuit en geduld ben ik ooit ergens kwijtgeraakt. Waarschijnlijk in een of andere woestijn ergens

        Comment


          #5
          Ik heb zelf voor me luchtinlaat aan de binnezijde een ram boxventilator staan
          niet Zo zeer om verse lucht naar binnen te zuigen
          maar meer om de lucht die binnen komt wat meer te verspreiden door de tent / onderste bladeren

          normaal als je voldoende ventilatie openingen hebt zuig je aan wat he afzuigt trek hier ruim 500m3 weg en word enkel aangevuld door de lucht in huis

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
        Bezig...
        X