Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paarse verkleuring blad met Led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paarse verkleuring blad met Led

    Korting op 420shop
    Aangezien ik HPS gewend ben vroeg ik mij af of het vaak voorkomt dat blad onder led een paarse gloed krijgt.

    Bijgaand een foto van een Critical plant 35 dagen in bloei welke zich in een mini growbox bevind met 32x3 watt led verlichting.

    Zit al wel een gram of 40 aan en de steeltjes en toppen zijn bokken hard en totaal niet zo flexibel als met HPS.

    temperatuur 16 tot 21 graden
    RV 50 tot 65%

    20211201_093934.jpg 20211201_093023.jpg

    #2
    Temperatuur of genetica he , tocht mss ook .komt evenveel voor onder led of hps denk ik.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • RickTerboeg
      RickTerboeg commented
      Editing a comment
      Temperatuur zou kunnen.
      Tocht lijkt mij niet zit geen clipfan in.
      Genetica lijkt mij ook niet aangezien ik deze Crirical al meerdere keren onder HPS heb afgebloeid en toen gebeurde dat niet.

      Wel heel veel vertrouwen in deze topjes. Pas op de helft qua bloei maar je kan er nu al iemand de hersens mee ingooien bij wijze van spreken

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik had het dicht bij het raam of dichtbij een in/uitlaat ook. Idd mooie knuppels hoor !

    #3
    Vandaag ook nog foto geschoten misschien beter zichtbaar nu. Neigt ook naar blauwe gloed in het blad.

    20211203_110615.jpg

    Comment


      #4
      Ik zie niet echt wat blauw zou moeten zijn aan je blad.

      Of LED het blad kan verkleuren of het simpel de genetica is dat is de vraag
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #5
        Inmiddels is de herfst aangebroken.
        Ik hou van wisselende effecten qua wiet dus heb er al een paar topjes afgeknipt. De rest laten we nog even zitten. Zo te zien is er 2e bloei ontstaan dus ze mag nog wel even.

        20211213_193728.jpg 20211213_193832.jpg

        Comment


        • Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Ja paars komt bijna 100% van de led. Welk lampje is dat?

        • RickTerboeg
          RickTerboeg commented
          Editing a comment
          Namens de leverancier zijn dit de led specificaties

          High-End LED Verlichting
          De MiniGrow Box is uitgerust met high-end led-verlichting. Deze moderne led-verlichting is niet alleen energiezuinig en goedkoop in gebruik, maar ook een stuk minder warm dan gloeilampen. Dit komt de kwaliteit van je kweekomgeving weer ten goede. Deze led-verlichting is dan ook een essentieel onderdeel om de hoogst mogelijke opbrengst te behalen. De led lampen zijn speciaal afgestemd op kweken in een kleine ruimte.

          Het hoogwaardige LED-paneel is uitgerust met diverse individuele LEDs en elke kleur LED is uitgekozen om aan een bepaalde vraag van de wietplant te voldoen. De groepen worden individueel aangestuurd om zo een optimaal groei- en bloei programma te maken. In de groei is het licht koeler getint met meer blauw dan rood licht. Tijdens de bloei is de combinatie van meer rood-getint licht met infrarood ideaal. Dat leidt namelijk tot vette toppen! Het licht kleurt automatisch wit zodra je de kast openmaakt. Zo kun je makkelijker water geven en je plantje inspecteren zonder verblind te worden door het intense paarse licht van de grow LEDs.

        • Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Tis mooi
      Bezig...
      X