Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In de tent LV van 39

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    In de tent LV van 39

    Korting op 420shop
    Nog een weekje en dan gaat waarschijnlijk mijn eerste plant om, de andere zoals het er nu uitziet tegen de kerst
    alleen de luchtvochtigheid zakt naar 39 , hij is bijna niet boven de 50 geweest de hele periode en daar was ik met het oog op rot - schimmel blij mee !
    Maar is 39 niet veel te laag .... ik heb gisteravond uit eigen beweging wat verneveld boven de planten door wat water te spuiten, de LV was later 46 dus dat heeft echt wel wat gedaan .
    Maar nu denk ik...bijna rijpe toppen , moet ik dat wel willen dat ze vochtig worden .

    Kan het kwaad ,. ze staan er op dit moment volgens mij goed bij en ben blij dat ik het tot zo ver gebracht heb, maar zal wel heel erg zijn dat ik het verpest in de laatste week !!!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Dat is wel erg laag, daar heb je gelijk in. Gemiddeld is dat rond de 50% en ik neem aan dat je een normale in- en uitvoer hebt.
    Ik zou zelf niet met water gaan sproeien over je mooie toppen. Ze zijn al zover gekomen dus dat gaat wel goed.

    Heeft jouw tent een waterdichte ondergrond? Zo ja, dan kun je een laag water aanbrengen en dan verdampt dat.
    Wel een beetje laat daarmee, maar ik heb het zo wel eens gedaan om de LV te verhogen.

    Dus gewoon van genieten en af en toe eens lekker ruiken is het advies
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Haha dat snuffelen zit wel goed , het is een waterdichte tent , kan er natuurlijk ook een ovenschaal inzetten met een laagje water -.......eens uitproberen vanavond , ja vond ook erg laag denk straks zijn ze al crispy voor ik ze te drogen hang ! ``VOOR HET EERST`` hoe stel je die in dan, is toch afhankelijk van veel factoren de LV .

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Op de luchtontvochtiger

    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Oh jij hebt een luchtontvochtiger staan, ik heb er naar gekeken voor mijn kelder , om als drooghok te gebruiken, maar zijn best prijzig om zo voor even te gebruiken, ben nu weer een keukenkast aan het inrichten , LV 52 op dit moment , met nat weer dus ga daar weer gebruik van maken, moet mij nu zoooo inhouden om niet de eerste om te hakken haha, na het weekend !!!

    #3
    Beter te laag als te hoog zo vermijd Je Toprot en meeldauw

    Comment


      #4
      Ik dacht tussen de 30 en 50% net lekker wezen in de (af)bloei
      rond de 40% is ideaal voor het begin van de bloei, naarmate de oogst nadert dalen naar 30% zegt cnnbsdus
      Last edited by Rietslang; 1 December 2021, 23:39.
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Mamasyl
        Mamasyl commented
        Editing a comment
        Ik heb er 250 HPS inhangen , vond trouwens de gehele periode dat de LV netjes bleef / precies van zomer naar winter is denk ik een groot verschil . Vorig jaar met drogen pfff steeds zo hoog ! Nou ben in ieder geval weer gerust .

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Wat je zegt, die toppen waren langs geen kanten ideaal te drogen, lv kwam niet lager dan 70 bijna als gevolg broeierig low shelf nugs in de bokaal.
        Bij het volgende winter-->zomer kweekje es karton of krantpapier proberen daar dit de cap heeft het vocht eruit te halen, dat heeft een naam. Of mss gaat het dan wel lekkerder sinds het isoleren.

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Lumax heeft een ballast die start langzaam. Op heb m zelf ook

      #5
      Niks mis mee met de luchtvochtigheid. En zeker geen water boven de toppen vernevelen.

      De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

      Comment


      • Mamasyl
        Mamasyl commented
        Editing a comment
        Gelijk toen ik sproeide dacht ik al....is dit wel slim == fijn dit forum !

      • Waldpiek
        Waldpiek commented
        Editing a comment
        Enigste nadeel van je droge lucht is dat thrips er ook dol op is.

      • Mamasyl
        Mamasyl commented
        Editing a comment
        WALDPIEK ik moest even googlen, ja die heb ik afgelopen zomer in mijn tuin gehad .... zag je niet zomaar, even schudden en poef een wolk van die beestjes, gelukkig is het te vochtig buiten nu , maar ik hou het zeker in de gaten, al kan je er nu weinig aan doen.

      #6
      Wat Waldpiek zegt. Blij zijn met je lage LV en niet besproeien Bijna oogstklaar ... proficiat!

      Comment


      • Mamasyl
        Mamasyl commented
        Editing a comment
        Vind dat ik vandaag naast mijn schoenen mag lopen haha, zo zie je maar dat zelfs een leek in staat is een paar plantjes er door te trekken , nee hoor heb veel aan de aanwijzingen her gehad , en tuurlijk geef je er een eigen twist aan en dat is prima, zolang je de uitkomsten maar deelt denk ik dan zodat andere er ook van kunnen leren . Heb er gister 1 boven top afgeknipt , zag een klein beetje bruine rand komen, heb die in geheel verwijder en wat ik over had was een top van 13 gram nat .... naah als ik er 3 gram droog aan over hou , is toch weer 2 avondjes lekker roken !!

      #7
      Oooooh wat heerlijk weer , de eerste ""hangt"" . zag klein stukje bruin in de boventop , ik denk om die handel voordat het door de hele top trekt !!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment

      Bezig...
      X