vraagje bladprobleem ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • krizziz
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Apr 2010
    • 11

    #1

    vraagje bladprobleem ?

    Korting op 420shop
    Hallo Growers en blowers
    ben bezig met mijn 1e kweekje in een DR120 II (600w)
    ben nu bijna 2 weken bezig, gewoon vanaf zaad (5XWhite Widow & 4xLemon Skunk)
    nu zag ik vanmorgen bij 3 WW-plantjes verkleuringen op het blad
    hoop dat iemand mij zeggen kan, wat dat kan zijn :
    IMG_3258.jpg

    oja, heb ze gisteren verpot naar 11 liter potten

    Alvast bedankt
    Gr.Chris
    Last edited by krizziz; 6 April 2011, 10:47.
  • fender
    Retired
    • Nov 2010
    • 375

    #2
    Re: vraagje bladprobleem ?

    Hoe ver hangt de lamp van de planten af? Want het lijkt als een lichte verbranding.
    Die verbranding kan overigens ook komen door de voeding.

    Comment

    • krizziz
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Apr 2010
      • 11

      #3
      Re: vraagje bladprobleem ?

      Oorspronkelijk geplaatst door fender
      Hoe ver hangt de lamp van de planten af? Want het lijkt als een lichte verbranding.
      Die verbranding kan overigens ook komen door de voeding.
      voeding hebben ze nog niet gehad
      dacht ook aan verbranding, had lamp daarom ook al 10 cm hoger gehangen (nu 75 cm)
      (temp.lamp aan 28-29 gr./lamp uit:20gr.)
      ze groeien wel goed

      Comment

      • fender
        Retired
        • Nov 2010
        • 375

        #4
        Re: vraagje bladprobleem ?

        Met de temp zit het dus wel goed, en 75cm zou ook wel goed moeten zijn voor een 600watter.
        Als de kwaal niet erger meer wordt, is het naar mijn idee opgelost.
        Wel goed in de gaten houden, zeker naarmate ze meer groeien.

        Comment

        • krizziz
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Apr 2010
          • 11

          #5
          Re: vraagje bladprobleem ?

          Oorspronkelijk geplaatst door fender
          Met de temp zit het dus wel goed, en 75cm zou ook wel goed moeten zijn voor een 600watter.
          Als de kwaal niet erger meer wordt, is het naar mijn idee opgelost.
          Wel goed in de gaten houden, zeker naarmate ze meer groeien.
          zal ik zeker doen,
          bedankt voor de moeite,he

          Comment

          • fender
            Retired
            • Nov 2010
            • 375

            #6
            Re: vraagje bladprobleem ?

            achja dat doe je voor medegrowers he

            Comment

            Bezig...