Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat raden Jullie mij aan?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat raden Jullie mij aan?

    Korting op 420shop
    Ik wil binnenkort een paar plantjes kweken maar heb nog niet zo na gedacht over welke wiet ik ga halen Natuurlijk wil ik wel kwaliteit maar wil het zo natuurlijk mogelijk houden zonder Giftige voedingsstoffen..En wat voor andere producten er nog allemaal bij moeten..Dit zal me eerste keer zijn dat ik wietplantjes ga kweken..mijn budget is ook niet zo groot dus ik kan alle advies gebruiken,wat ik dus wil weten is:

    -Welke wietplant raden jullie mij aan?

    -Wat voor Planten bakken(potten) kan ik het beste gebruiken?

    -Wat voor Grond kan ik het beste gebruiken?

    -Welke soorten verlichting kun je gebruiken?en MOET dit?

    ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen..en als er nog meer is hoor ik dit graag

    Thanks Alvast

    #2
    Re: Wat raden Jullie mij aan?

    Hey,

    Hoeveel plantjes wil je zetten dit is sterk afhankelijk voor je investering ?
    Wil je beginnen uit zaad en zelf je stekken nemen of heb je stekken ter beschikking ?
    Hoe groot is de ruimte die je hebt ?
    Beetje meer details als je wilt, want je hebt zoveel manieren van kweken als het aantal kwekers die er zijn.

    Daarna kan ik de tips los laten op jou

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Wat raden Jullie mij aan?

      ik wil het eerst klein beginnen met 3 a 4 plantjes.
      de ruimte waarin het komt te staan is ongeveer 3m bij 4m
      ik zat er aan te denken om stekken te kopen bij iemand..lijkt mij een makkelijkere manier om te beginnen.

      Comment


        #4
        http://www.growshopalien.com/ Dit is een betrouwbare en goedkope on-line shop

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Wat raden Jullie mij aan?

          Heel erg bedankt dit zal mij echt al veel helpen ik ga as. zaterdag de stekjes halen.
          trouwens wat moet je verder geven eerst gewoon water of gemengt met voeding ?
          of hoeft dat zoals je zei pas na 2 weken?
          ik zal je dan wel meer op de hoogte brengen
          alvast bedankt

          Comment


            #6
            Re: Wat raden Jullie mij aan?

            Je plant het stekje en je giet mooi rond het steeltje zodat de wortels zich wat vaster zetten in de grond.
            Dit mag natuurlijk met gewoon wat water, het kan natuurlijk ook met een wortelstimulator erbij die de beworteling bevorderd, dit gaat merkbaar stukken sneller.

            Van voeding hoef je als je goede grond hebt de eerste 14 dagen niets aan te trekken.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Wat raden Jullie mij aan?

              Kun je mij ook een goede grond aanraden?
              ik had een gevonden die heette biobizz all mix het volgende stond er bij..

              All-Mix is indertijd ontwikkeld als de basis potgrond voor de branche. All-Mix is een mengsel van 20% veenmosveen, 35 %tuinturf, 10% hoogwaardige?BIOBIZZ Worm-Humus 30% perlite en 5% Pre-Mix. Alleen water geven is reeds voldoende, maar indien Bio-Bloei in combinatie met TopMax gebruikt wordt, vergroot dat de opbrengst

              ook nog een vraag over de lamp, is het ook mogelijk dit te doen met een andere lamp dan een HPS sodium lamp?want ik had gekeken op internet bij zo growshop uit de buurt..alleen die lampen zijn best wel prijzig..

              Ik hoor gauw van je..

              Chronicsmokez

              Comment


                #8
                Re: Wat raden Jullie mij aan?

                Deze bedoel je dus, is perfect waneer bijvoeden en met wat zoek ik eens uit.Je hoort nog van mij, ik ga me binnen een uurke eens goed laten maseren bij mijn fysio.(rug problemen)



                Over de lamp praten we nog wel.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Wat raden Jullie mij aan?

                  ja toch is goed heeft nog geen haast joh..Bedankt dat je me al op gang hebt geholpen joh.. lekker ja een massage.. maar vervelend dat je rug klachten hebt..k spreek je gauw..

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat raden Jullie mij aan?

                    Alvast een voeding schema voor de bio bizz lijn.

                    http://www.biobizz.nl/downloads/grow...nds-150dpi.pdf

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat raden Jullie mij aan?

                      Ben je nu al van start gegaan, ChronicSmokez? Je ging toch om stekjes als ik goed gelezen heb? Welke soort is het?

                      Greetz
                      Cannab0y

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat raden Jullie mij aan?

                        hmm geen reactie meer

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat raden Jullie mij aan?

                          is het ook een tip om kalk in de pot grond te vermengen?!

                          Comment


                            #14
                            hi bobo,

                            vraagje waneer in welke week moet je bijvoeden als je allmix gebruikt van biobizz?.
                            de link van biobizz doet het namelijk niet meer als ik heb aanklik.

                            bedankt vast!

                            Comment

                            Bezig...
                            X