Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer oogsten

    Korting op 420shop
    hallo allemaal ff een vervolg op mn eerdere topic wil ff kijken wanneer jullie denken dat ik moet oogsten
    heb dus purple hze huismerk van wietzaadjes.nl er staat 9 a tien weken bloei op de site en zit vandaag op dag 68 van 12 12 en dag 53 vanaf het moment dat ze daadwerkelijk zijn gaan bloeien.
    de linker gaat goed verreweg de kleinste plant en denk ik zelf dat ik die over een week wil oogsten zit vandaag op dag 7 van flushen gebruik biobizz bio voeding
    de andere twee lopen denk ik een week of twee achter lijken iets meer tijd nodig te hebben en de grootste groeit super snel maar de bovenste toppen heb ik er al afgeknipt zodat de andere takken meer licht krijgen maar ook omdat ze super veel thc opzat waar het al bijna lijkt of de schimmel erin komt tertwijl de onderste toppen nog bijna niet ontwikkeld waren lastig.
    Attached Files
    Last edited by Nederhigh; 23 January 2022, 13:49.

    #2
    16429213828327900749506162141390.jpg 16429214041125131863830510292411.jpg dit heb je nodig om de trichomen te checken he.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Clip on lensje voor op de smartphone. Macro .

    #3
    Plantjes staan gezond,
    wnr je echt denkt dat nu wel de moment is en je met een scherpe snoeischaar met sterk handvat (waarmee zoveel kracht gezet kan worden dat je er de plant respect mee kunt bewijzen) tot net onder de onderste blaadjes gaat om dankbaar de laatste sacramenten voor te lezen en de stengel door te knippen...
    Dan wacht je nog een weekje langer, aldus Soma de cannabisguru.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #4
      hier onder hoop ik eindelijk de foto waar ik het over had van links naar rechts alvast bedankt vood de tips nog ff geduld uitoefen maar hehe
      Attached Files

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Ziet er smakelijk uit
        geduld zal vast worden beloond
        En je love voor ze
    Bezig...
    X