Beginnend!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jonkocrab
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jan 2022
    • 4

    #1

    Beginnend!

    Korting op 420shop
    Goedenavond!

    ik heb een vraagje over de voeding die ik gebruik. Op de flesjes staat aangegeven welke fase ik wat moet doen en vanaf wanneer. meng ik de flesjes dan door elkaar in het water of los ik de ene met de andere af?
    haha ik gebruik de plagron top grow box!

  • kelderkastje
    Exquisite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2019
    • 5460

    #2
    Door elkaar.

    Bij de terra lijn PH en EC meten best.
    Eerst de terra en dan de additieven.

    Bij de Alga lijn hoeft dat niet.

    En we hebben een mooi topic voor nieuwe leden om zich netjes voor te stellen.

    Welkom.

    Comment

  • Bas Haze
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Apr 2020
    • 502

    #3
    Indd tegelijkertijd moet je somige gebruiken
    en het mengen doe je in het water wat je daar na kan af zuren

    Comment

    Bezig...