wat denken jullie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fs0229
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2017
    • 31

    #1

    wat denken jullie

    Korting op 420shop
    553B43C1-F9F3-42E6-8A5C-EFDB47278DDC.jpg F7D9D887-8265-451D-A07D-9E50072AF15E.jpg hee hallo dit is me eerste kweekje het gaat om 4x green o matic autoflowers van het merk green house

    staan onder een 150w mars hydro lamp

    ze staan nu zo 6/7 weken en ik ga ervan uit dat ze nog zeler 2 weken moeten ik heb er een fototje van gemaakt omdat ik me afvroeg hoeveel gewicht er in totaal ongeveer overblijft ik weet dat het eigg ng niet te zeggen is maar miss kunnen de ervaren kwekers een indicatie geven alvast staan in 15L potten en geef ze 0 voeding dus puur water om de dag haal ik de gele blaadjes er tussen uit
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Manderijn
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 236

    #2
    ik kan je alleen vertellen als je de natte geknipte toppen weeg moetje ongeveer 80 % van het gewicht aftrekken
    dan heb je ongeveer het gewicht van het droog gewicht van de toppen .
    maar als ik het zo bekijk ga je de 150 gram wel halen

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      dankje dacht dat het nat 25% droog was maar we gaan zien👍🏻
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2506

    #3
    De ts 600 lamp? Mooi gedaan hoor, nog een duwke! 1 op 1 is mooi he w/gr
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      kelderkastje ahh nog maals dank voor de rea de smaak en soort maakt eigg geen hol uit haha doel is zo snel mogelijk zo veel mogelijk gewicht behalen ik zat te kijken naar de +speed auto van sweet seeds deze al een gehad? en welke soortjes kunnen tippen aan mijn wensen hier boven?👍🏻

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Die zal dan nog wat rapper zijn vermoedelijk ...

      Maar ik heb tijd de laatste tijd. En ook bij AFjes geldt dat een extra week, extra goed is voor je wiet. De wet van Soma.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Runtz auto er es tss plooien,,vast en zeker ook goed!
  • Manderijn
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 236

    #4
    ik zou je deze hebben aangeraden - Moby Dick XXL Auto - van Dinafem Seeds maar ik zie dat het overal uitverkocht is .
    die moby dick xxl geef hele dikke knuppels .
    https://www.youtube.com/watch?v=4185...KROc75LcDEeIei

    dit is de gewone soort https://www.youtube.com/watch?v=qq6bz2VwqTE

    je moet maar op youtube zoeken naar
    Mr. Canucks Grow .en op zijn kanaal wat video s kijken .
    Last edited by Manderijn; 4 April 2022, 20:45.

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      ik volg hem al een tijdje haha wat hij doet is sick soortje ziet er intersant uit tnx

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Dynafem.ligt al ruim een jaar op apegapen na een inval van de Guatdia Civil. Barneys heeft ook een goeie Moby Dick Auto.
  • Rodigan
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1536

    #5
    "Zo snel mogelijk zo veel mogelijk gewicht behalen" vind ik een bedenkelijke ingesteldheid. Je zou al eens kunnen beginnen met gericht voeding toe te dienen als je de opbrengst wil verhogen.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      Nederhigh die duren ook langer als autos toch?

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Fs0229 misschien een weekje langer.. als je ze direct op 12/12 zet heel vergelijkbaar. Maja, iets langer door veggen is het wel waard!

    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      ga me er toch is in verdiepen dan dacht juis dat auto er voor waten om lekker makkelijk en snel te kweken Nederhigh
  • Italiano
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2019
    • 279

    #6
    ik denk dat je nog wel minimaal 3-4 weken mag

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      hij zit deze week al een week langer dan voor geschreven..
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1831

    #7
    De bloeitijd van de zaadboer is 99/100 keer bullshit.
    Verkoop praatjes. Daar moet altijd wel 2 weken bij op.
    Je kunt het beste de trichjes ff bekijken.

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      weet ik dankje voor de info gekeken ook en heb het vermoeden dat hij eiggelijk al sinds zondag klaar is echter zijn de onderste toppen dat sws nog niet en die moeten zeker nog 1/2 weken wat kan ik het beste doen? moet sws alles in een keer oogsten dus kan helaas niet in delen
Bezig...