Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trichomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trichomen

    Korting op 420shop
    Ik ben benieuwd wanneer de mede kwekers de planten besluiten te knippen.

    Ik zelf doe het altijd op 30-70 ''30% amber-70% milky'' Helaas heb ik er geen foto's van, maar probeer een duidelijke foto te maken in mijn huidige verslag.

    is er iemand die een duidelijke foto van zijn/haar trichomen hebt voor te knippen?

    Groetjes.

    #2
    Als ik het geluk heb rondes af te maken , eerder tussen de 1 en 10 % amber ik. Niet direct foto bij de hand. Maar in de oude boekjes stond er altijd dat thc al vergaat bij amber trichjes, daarom liever bij de eerste tekens van amber , milky all the way lol .
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Italiano
      Italiano commented
      Editing a comment
      ja dat kan ook natuurlijk. en dan pak je de trichomen op de kleine blaadjes ( suiker blaadjes noemen ze dat hier volgens mij ) of van de calyxen, daar zit natuurlijk ook een verschil in aangezien de amber op de suikerblaadjes eerder laten zien.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Inderdaad op beide he, zowiezo op meerdere plaatsen zoals onder en bovenkant plant ook. Als ik geen degelijk beeld krijg , zou ik topjes snoepen ook en ze dan terug een paar extra dagen geven terwijl het droogt. Dan kan ik proberen mooie fotos te nemen op tafel ook. Want los uit de pols is wat te moeilijk voor me. . Oogstkoorts ook niet te onderschatten. Hier potten veelal leeg en dan snoep ik er nog meer af
Bezig...
X