Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KwH / Watt en dergelijke

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: KwH / Watt en dergelijke

    Oorspronkelijk geplaatst door luckysmoker
    maar goed je ramen en deuren licht dicht maken anders denken de buren dat je nooit slaapt
    die hps da geeft licht man, nie normaal......


    greet
    Ik heb een growbox en die zijn lichtdicht... Dus dat kan niet echt een probleem zijn denk ik.
    Ik denk wel dat ik het erop ga wagen . Ik verhuis van kot dus moet ik dan maar een kot kiezen die de ideale omstandigheden heeft om ongestoord wat te kunnen growen

    Greetzzz

    Comment


      #17
      Re: KwH / Watt en dergelijke

      ja met een growbox zijn al je problemen direct opgelost
      wel een handig hebbedingtje
      heb nu ook zoiets in die aard

      greet

      Comment


        #18
        Re: KwH / Watt en dergelijke

        mag ik een fotootje zien van jou hebbe dingetje? je hebt wel een prachtige plant man :o schitterend

        Comment


          #19
          Re: KwH / Watt en dergelijke

          Jona:Ik verhuis van kot dus moet ik dan maar een kot kiezen die de ideale omstandigheden heeft om ongestoord wat te kunnen growen
          Ja moet je doen! Toen ik verhuiste heb ik me ook vastgehouden aan wat ik graag wilde. Doe je dat niet, zit je straks weer te balen op een dag

          Comment


            #20
            Re: KwH / Watt en dergelijke

            Oorspronkelijk geplaatst door ashdra
            Jona:Ik verhuis van kot dus moet ik dan maar een kot kiezen die de ideale omstandigheden heeft om ongestoord wat te kunnen growen
            Ja moet je doen! Toen ik verhuiste heb ik me ook vastgehouden aan wat ik graag wilde. Doe je dat niet, zit je straks weer te balen op een dag
            Het probleem is dat kotbazen in het weekend wel eens een kijkje durven komen nemen om te zien of alles in orde is... Dat is het probleem. Maar ik heb er iets op gevonden: Ik hang een bordje met een slang op mijn growtent en doe een slot op de sluiting, zo denken ze dat er een slang inzit. Omdat slangen ook in dergelijke dingen gehouden worden valt dat dan niet zo op ^_^. Het klinkt uiteraard enorm grappig maar ik heb er eens over nagedacht en volgens mij kan het wel effectief zijn... Je moet improviseren in zo'n situaties dus doe ik dat maar

            greetzzz

            Comment


              #21
              Re: KwH / Watt en dergelijke

              haha ja idd das een goeie alsof je een slange kweker bent bent met 10 cobras erin xD lol goeie improvisatie xD

              Comment


                #22
                een goede oplossing voor kosten te besparen is laten groeien tot hij begint te bloeien en dan afbloeien onder een lamp, niet ? of welk zijn de nadelen daarvan...iemand dat het ook zo doet?

                gooner,

                Comment


                  #23
                  Dat kan, je wilt dus voorgroeien buiten? Dat heeft in deze tijd geen zin.. de lichtcyclus is nu ongeveer 12/12 (je planten zullen zo snel mogelijk aan de bloei beginnen). + Het wordt gewoon veel te koud voor ze.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #24
                    ik wil wel volgend jaar van start gaan hoor weedy op die manier ( buiten laten voorgroeien )

                    of in de winterperiode eentje binnen laten groot worden met TL lampen en als de bloei van start komt onder hps,

                    gooner2007,

                    Comment


                      #25
                      Dat kan prima, af laten bloeien onder een (betere) lamp

                      Wss is het wel even wennen voor de plant, van buiten naar binnen onder een HPS. Maar dat zal wel goed komen
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #26
                        ik heb es een party planjes laten voorgroeien onder gewoon 4 spaarlampen vanuit de brico , voor de groei zijn die lampen goed , ik had 4 lampjes van ik dacht 25 watt en 1 zo n spaarlamp geeft volgens sommigen hetzelfde als een gewoon lamp van 100 watt ,
                        dus kwam ik toch aan ongeveer 400 watt , mss het proberen waard op je kamer

                        Comment


                          #27
                          Nee Daveke, zo zit dat gelukkig niet.

                          Een spaarlamp van bv 18 watt geeft licht als een gloeilamp met 75 watt.
                          Je moet dus die 18 watt rekenen, en niet die 75
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          Bezig...
                          X