Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help me met de geur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help me met de geur

    Korting op 420shop
    hallo beste kwekers

    ik heb een vraagje heb sinds kort een 70x70 marshydro setje ts1000 lamp en regelbare afzuiger + filter

    persoonlijk vind ik dat de afzuiger best een lawaai maakt valt opzich mee maar laat hem niet op meer als 45% van ze vermogen draaien vanwege het geluid

    de filter werkt ook prima je ruikt het wel maar vergeleken de stank in de tent valt het heel erg mee nu vroeg ik me af om nog minder stank in me kamer te krijgen is het een idee om nog een filter te kopen en die te plaatsen op de buis waar "schone lucht" uitkomt? zat te denken aan deze

    https://www.growland.nl/Aktivkoolfil...yABEgKHwvD_BwE

    heb nu de afzuiger en filter in de tent hangen die zuigt alles op en blaast naar buiten nu wil ik op waar het naar buiten plaatst deze filter als extra zetten voor nog minder stank werkt dit? en kan het motertje van de afzuiger dat aan? heb gehoord dat je die niet teveel kan belasten hoor graag van jullie (oude foto voor het idee) extra filter komt dan dus buiten de tent aangesloten op de andere buis
    Attached Files

    #2
    Kan, scheelt mogelijk ook weer wat geluid.
    Maar normaal zou je met 1 filter ook niks moeten ruiken..
    Zijn de aansluitingen tussen je afzuiger,slang en filter echt luchtdicht?
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      nee, de filter zit geschoven over de afzuiger paste net moet ik die ook dicht tapen? dacht dat niet echt nodig was.. hoor graag van je nu is toch echt wel een duidelijke wiet geur te ruiken

    #3
    Lampen en tenten van Mars zijn top... Over die fans heb ik niet alleen maar goeds gehoord daarentegen.

    Ik heb een koolstoffilter van (korte termijn is niet meer zo best dus ik doe een gok 450m3/h en een basic buisventilator aangesloten op een fancontroller. Ik ruik niks buiten de tent. Als de ventilator boven de 50% draait hoor je hem wel, daaronder is die fluisterstil.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      tot nu toe wrg tevreden isd over het mars setje op een dingetje na midden in de nacht hoorde ik in 2 kamers naast me een enorm gerammel echt niet normaal ben gaan kijken bleek een los boutje van de propeller te zijn ding rammelde als een gek echt bizar midden in de nacht heel dat ding open geschroeft en gelukkig in uurtje oorzak gevonden en opgelost

    #4
    Zoals al gezegd is hoor je niks te ruiken. Kennelijk zitten er luchtlekken die je z.s.m. moet dichten om ontdekking te voorkomen.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      is er een speciale truc om lekken te vinden? met de lamp aan in de tent in het donker komt negers licht door de tent heen in heb wel de filter zo hoppa in de afzuiger gedaan omdat dit echt precies paste zit niet eens 1milimeter tussen dus miss daar ff tape omheen doen

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Met een peuk erlangs en kijken of de rook op verkeerde plekken word weggezogen . Beunhaas idee..

    #5
    Ik ken die Mars hydro set verder niet, dus geen idee naar de constructie. Maar op de foto lijkt het alsof je de flens van je filter gewoon zo hoppa in de afzuiger hebt gestoken.
    geen klemmen niks er tussen, kan haast niet luchtdicht zijn.
    Maybe ff met een rolletje ducktape erlangs om t echt dicht te maken.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      vanaf de bloei ruik je het ook buiten de tent dus denk dat ik maar is een tapie erlans ga plakken hangen momenteel te drogen dus nu een beetje te laat haha maar voor de volgende keer ennnn nog een vraag mocht ik dus na de 2/3e ronde aan een nieuwe filter nodig zijn hoe weet ik welke? ik word er niet echt wijzer van me tent is 70x70x160 hoeveel m3 moet me filter minimaal zijn?

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Trekt je tent vacuĆ¼m als hij dicht is?

    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      @kunchika nee man lang niet kan wel maar dat moet ik hem op 90% vermogen minimaal laten draaien en dat maakt echt veelste veel herrie
Bezig...
X