easy rider

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • blienkie
    Retired
    • Jan 2011
    • 6

    #1

    easy rider

    Korting op 420shop
    Op 22/04 heb ik 5 easy rider zaadjes in potjes gestopt. Deze wat bevochtigd en in een propagator gezet en deze staat in de serre.
    We zijn nu 2/05 en het resultaat is tot nu toe 0 op 5
    Is het nog de moeite om ze te laten staan of begin ik best opnieuw?
  • Prutser
    Retired
    • Dec 2008
    • 622

    #2
    Re: easy rider

    Laat ze nog even staan, maar zou toch nog 5 nieuwe in de aarde droppen voor het geval ze niet meer uitkomen...
    Misschien stonden ze toch wel wat te warm in de serre, volgende gewoon voor het venster zetten

    Comment

    • blienkie
      Retired
      • Jan 2011
      • 6

      #3
      Re: easy rider

      Oorspronkelijk geplaatst door Prutser
      Laat ze nog even staan, maar zou toch nog 5 nieuwe in de aarde droppen voor het geval ze niet meer uitkomen...
      Misschien stonden ze toch wel wat te warm in de serre, volgende gewoon voor het venster zetten
      denk het ook, donderdag terug naar de shop

      Comment

      Bezig...