2 grote planten of 4 gemiddelde planten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Snuifbuis
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jan 2022
    • 1

    #1

    2 grote planten of 4 gemiddelde planten?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Binnenkort ga ik beginnen met mijn volgende kweek. Nu zit ik erg te twijfelen tussen de hoeveelheid planten. Zal ik gaan voor 2 planten in een pot van ±20L of toch voor 4 stuks in een pot van ± 10 Liter ? Wat is volgens jullie het beste voor een zo groot mogelijke opbrengst?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!
  • Sativied
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2022
    • 101

    #2
    Dat hangt van uw soortkeuze af, zaadplanten of stekkies?
    Een sativa zaadplant zou ik sowieso nooit in 10L laten afbloeien, veel te weinig en veroorzaakt rootbound. Plus je zal constant mogen wateren in zo een kleine pot.
    Keep it simple and don’t invent with your mouth.

    Comment

    • sprinterke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 779

      #3
      Eneuh, 1 plant per pot hé

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #4
        Vier in ieder 20 literpotten gaat je het snelst de hoogste opbrengst leveren. Immers, je vult gauwer het oppervlakte en spreidt je kansen. 10 literpotten kan kan maar als gezegd dat wordt vaak wateren.

        Comment

        • Nederhigh
          Super Grower
          Lucky Member
          • Apr 2012
          • 1831

          #5
          Ik zou persoonlijk voor 4 gaan. Risicoverspereiding ook.
          Als de 1 een ongelukje krijgt heb je er nog 3.

          Comment

          • Grizn
            Advanced Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2022
            • 67

            #6
            Ik ben voor minder gegaan , staan 4 autos in een tent ,
            2 op aarde en 2 op hydro (dwc)

            ​​​​​​Zat in de andere tent met 6 meiden
            maar qua warmte in de ruimte in de lente zomer , zal te warm zijn,
            nu heb ik kleinere oppervlakte , maar wel goeie warmte
            Khoop dat ze niet veel hoger worden dan 70 cm 🙈

            Kzou ook zeggen 4 ,


            Comment

            • Kunichika
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2019
              • 1890

              #7
              Als je genoeg ruimte hebt en je geen zorgen hoeft te maken voor de hoogte (buren) dan zou ik inderdaad wat hierboven word gesteld volgen. 4 stuks in 20ltrs

              Comment

              Bezig...