Help Kan er iemand mij helpen.Bladproblemen .

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sjoerd88
    Retired
    • Apr 2011
    • 5

    #1

    Help Kan er iemand mij helpen.Bladproblemen .

    Korting op 420shop
    Ik Ben sjoerd en ben Beginnende Kweker.heb 2 plantjes Bulldog haze.Heb ze nu 1 week in de bloei .Maar me ene plant blijft een stuk kleiner als de andere plant.Het lijkt wel of hij dood gaat.Gekrulde bladeren en hele vage bladvIMG_1793.jpgorme.Me ene plant isIMG_1796.jpg niks mee aan de hand .Dus daarom snap ik het niet wrom bij die en niet die andere plant.Heb hier wat foto"s Dus ik hoop da jullie mij kunne helpe.IMG_1794.jpgIMG_1797.jpg
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Help Kan er iemand mij helpen.Bladproblemen .

    Lijkt op "the claw"
    Verkeerde pH....

    Comment

    • sjoerd88
      Retired
      • Apr 2011
      • 5

      #3
      Re: Help Kan er iemand mij helpen.Bladproblemen .

      kan ik het verhelpen nog.Dan alleen de goeie ph waarde te geve. Maar wrom dan niet bij die andere Plant.

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: Help Kan er iemand mij helpen.Bladproblemen .

        Vertel het ons maar zou ik zeggen Sjoerd > waar staan je plantjes in (wat voor substraat), wat geef je ze aan water en voeding, kan je zelf een verschil bedenken tussen de twee qua behandeling... Heb je ze als stek gekregen of opgekweekt uit zaad etc ... ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • sjoerd88
          Retired
          • Apr 2011
          • 5

          #5
          Re: Help Kan er iemand mij helpen.Bladproblemen .

          ik heb ze zelf ontkiemt ze staan allebei in universele potgrond.Zag het in de groeifase al da de 1 anders was dan de andere.geef ze canna terra voeding .laatste 2 weken heb ik ze 3 keer in de week voeding gegeve.heb er een 600 watt lamp op staan.Maar ben echt nog maar een broekie op dit gebied. is ook trouwens me eerste keer dit allemaal.drom wou ik kijke hoe dit allemaal gaat.zelf zou ik niet wete wat qua behanding mis kan zijn.Bedankt voor je belangstelling.

          Comment

          • sjoerd88
            Retired
            • Apr 2011
            • 5

            #6
            Re: Help Kan er iemand mij helpen.Bladproblemen .

            Re: Help Kan er iemand mij helpen.Bladproblemen .
            ik heb ze zelf ontkiemt ze staan allebei in universele potgrond.Zag het in de groeifase al da de 1 anders was dan de andere.geef ze canna terra voeding .laatste 2 weken heb ik ze 3 keer in de week voeding gegeve.heb er een 600 watt lamp op staan.Maar ben echt nog maar een broekie op dit gebied. is ook trouwens me eerste keer dit allemaal.drom wou ik kijke hoe dit allemaal gaat.zelf zou ik niet wete wat qua behanding mis kan zijn.Bedankt voor je belangstelling.

            Comment

            Bezig...