rood-steeltje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • goodstuff
    Retired
    • May 2011
    • 1

    #1

    rood-steeltje

    Korting op 420shop
    hellow . ik heb onlangs een paar zaadjes gepland en zijn nu ongeveer 1/5cm groot en,
    nu is mijn vraag is dit normaal dat mijn stengeltje rood word
    kan iemand mij zeggen of dit nrml is?
    greetz
  • Silve R
    Chronic Stoner
    • Sep 2010
    • 193

    #2
    Re: rood-steeltje

    Rood??

    Comment

    • Gasten

      #3
      Re: rood-steeltje

      Ja, dat kan. Paars/Rood. Meestal hebben ze het dan wat te koud gehad. Komen ze wel overheen met het goede weer wat voorspeld wordt.

      Comment

      • racker
        Retired
        • May 2011
        • 16

        #4
        Re: rood-steeltje

        De rode kleur komt door de stof Anthocyaan. Dit is dezelfde rode kleurstof die je ziet bij rode groenten en fruit. Hoe zuurder je medium, des te roder worden je steeltjes. Kou of een groot temperatuurverschil kan hier ook een oorzaak van zijn.

        grR

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: rood-steeltje

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...=paarse+stelen

          Comment

          • kurry1987
            Retired
            • Jun 2011
            • 5

            #6
            Re: rood-steeltje

            je planten zijn gestressd geraakt. hiervoor heb je vele oorzaken

            - te koud geweest
            - te grote schommeling in je dag en nacht temperatuur
            - je hebt ze verstoord tijdens hun rust

            en nog vele andere oorzaken kun je ervoor hebben maar dit zijn wel de meest voorkomende

            Comment

            • Weedjewel
              Special member
              Lucky Member
              • Nov 2010
              • 808

              #7
              Re: rood-steeltje

              Of kabouter Flip is in je tent langsgeweest en heeft dusdanig de geschiedenis met de namen van de sprookjes weten aan te passen......... Rood-kapje is passé

              Comment

              • mallepiet
                Retired
                • Jun 2011
                • 8

                #8
                Re: rood-steeltje

                nee is gewoon de temparetuur of stres geweest geen zorgen om te maken heb je met buiten planten altijd wel en ze wenne aan het weer worde ze alleen maar sterker van

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #9
                  Re: rood-steeltje

                  heb ik ook in het begin trekt meestal wel weg

                  Comment

                  Bezig...