Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super lemon haze klaar na 7 weken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super lemon haze klaar na 7 weken?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb 4 SLH waarvan 1 blijkt klaar te zijn na 7 weken terwijl de rest nog rustig 3/4 weken zullen overdoen, 12/12 gezet op 1/4.
    Ze is altijd kleiner geweest dan de andere 3 en staat daarom op een verhoog van 15cm, linksboven:

    IMG_20220602_170812.jpg

    Set up:
    -Secret Jardin 80x80
    -mars hydro TS1000 + TS600
    -11L potten -afzuiging+koolstoffilter
    -zwenkende ventilator

    Plagron voedingslijn momenteel 25ml Bloom + 10ml pk en 5ml calmag /5L PH 6.5

    Heeft het zin om die nog te laten staan? Flushen en oogsten?
    Trichs zijn 1/3 amber en de rest troebeltroebeltroebel.

    Als ik deze buiten de tent moet laten drogen gaat het laten we zeggen vervelend worden.


    IMG_20220602_182653.jpg
    IMG_20220602_182627.jpg
    De toppen zijn marginaal kleiner dan de anderen maar steenhard.

    De andere 3:

    IMG_20220602_170820.jpg IMG_20220602_170817.jpg IMG_20220602_170828.jpg

    #2
    Mooie dames, dat eerst


    Die drie mogen nog ff inderdaad, die andere zou ik nu gaan spoelen als je dat nog niet aan het doen bent.

    Als je wilt drogen met de rest nog op afbloeien kun je een doos nemen en die met een slang op de inlaat van je tent zetten. Wat draden erin spannen en daar je wiet aanhangen om te drogen, zo heb je ook geen geuroverlast. Wel zorgen voor wat inlaat in de doos
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Drogen de toppen dan niet te snel als alle aangezogen lucht (van bvb een 600watt in een vierkant meter tentje in de zomer) door die doos moet?

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Zo vervelend als iemand die goeie tip die jij wou geven voor je neus wegjat..
      Nee lekker bezig takkie! Rietslang heeft wel een goed punt. Dat kun je t beste fixen door te zorgen dat er maar een klein deel van de lucht door de doos gaat, en de rest valse lucht buiten de doos aanzuigt.
      Een paar gaten in de slang maken bijvoorbeeld. Ff mee prutsen.

    #3
    Of in een grote bruine papieren zak in de tent.

    Die doos kun je ook buiten je tent aansluiten op je inzuiggaten en dan heb je ook geen geurhinder.

    Als het echt niet anders kan gewoon ondersteboven mee in je tent. Komt ook wel goed. Vier a vijf uur in de oven op 45-50 graden kan ook. Twee dagen op een blik in het zonnetje leggen.

    Allemaal niet ideaal. Maar echte dramatische toestanden ga je daarmee niet hebben.

    Comment


      #4
      een klein droog tentje er naast. en dan aansluiten op de in laat van je grow tent
      https://www.greensell.nl/a-42988058/...t/#description

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Nice maar waarom dan geen doos?

      • Manderijn
        Manderijn commented
        Editing a comment
        ja kan ook Rietslang. ik heb dat probleem opgelost door nog een afzuiger met koolstoffilter .
        die zuigt mij ruite af waar me tent sta mocht mijn afzuiger in de tent kapot gaan heb ik altijd backup .

      #5
      Of deze, stuk goedkoper, en kleiner.

      https://www.rajatrading.nl/nl/mammot...MaAnEqEALw_wcB

      Comment


        #6
        Wedryer is ook een optie om direct opnieuw te kunnen beginnen. Ja mooie danes he! In 11l potten zeg, mooi gedaan!
        Ganja always does the trick.

        Comment

        Bezig...
        X