Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aansluiten van voorgroei/droogtentje op kweektent.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aansluiten van voorgroei/droogtentje op kweektent.

    Korting op 420shop
    He die gozers hopelijk weet er eentje dat en anders QnQ mag ook nou maar weer es zen deel gaan doen na al die tijd van meegluren vind ik

    Nu na leuk onrechtstreeks advies van OldDawg maar es een voorgroei/droogtentje de Mammoth pro 60x60x90 Propagator pro aangeschaft en nu wou ik het ding met de 100x100 gaan verbinden maar hoe zit het nou met de passieve gaten?
    Er kan bvb wel een gat dicht in de grote tent peis ik als er al een extra 15flensaansluiting vh tentje bijkomt? Dan wel rekening houdend dat de kleintjes niet teveel wind vangen en toppen niet uitdrogen door te ferme windaanzuigDat wat dan Reppelt bedoelt met finetunen wss zoals op de externe actieve inblaasfilter met variac finetunen op de uitlaat
    Tis al zo simpel eh en dan nog met tijd het tentje met de actieve inlaat tunen
    mss eerst passief proberen en wat het klein tentje betrefd openzetten al naar gelang afzuiging om te beginnen en kijken wat de sterkte geeft met alle raampjes open maar moet ze nog opzetten dacht ik lul er terwijl wat over met ev prof insteek je weet maar nooitthanks!

    Enjoy de 35° vandaag gastjes
    Last edited by Rietslang; 23 June 2022, 18:16. Reden: Tag:mrgreen:
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    #2
    Van je nieuwe tentje neem je de uitblaas en die verbind je middels een slang met de hoge passieve inlaat van je kweektent.

    Meer is het niet.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Alles passief wagenwijd open dus?

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Je moet uiteraard wel onderdruk creëren.

    #3
    Net de Mammoth propagator aangesloten op de kweektent, valt wel mee de aanzuigkracht
    Alles klaar voor morgen, komen der een paar WhiteWidow toppen te drogen, wel wat moeilijk in te schatten aan wat te wijten met deze temperaturen moest het te snel gaan
    20220618_232325.jpg

    Met een vlammetje de kracht checken lees ik uiteindelijk maar kan dat zo ook wel met de hand aanvoelen, loopt wel lekker.

    Beslist het verst liggend raampje vd uitlaat maar dan gaat het mss te snel en veranderen na 2 dagen in poeder in de constante stroming onder deze temp
    Mss dan toch maar de beide raampjes open, maar dan mss weinigluchtstroom(rot)/onderdrukk(geur)? Daar ligt voor mij het dilemma, bij voorgroei is dit minder belangrijk.
    Alhoewel het niet de bedoeling is het droogtentje iets vacuum dient te staan zou je denken
    Valt het wel op dat de raampjes op versch hoogte zitten, wss voor een nog beter verdeelde luchtstroom


    Dan tuurlijk nog maken dat er genoeg onderdruk blijft in de kweektent zelf...
    20220618_232235.jpg
    Attached Files
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Goed bezig, ik ben trots op je!

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Met een vlammetje? Gewoon je rook erin blazen dan zie je zelf wel of het word afgezogen. Mijn slang van de droogdoos ligt gewoon losjes in de kweektent. Heb hem gewoon door de ritssluiting te sluiten vastgezet. Ik blaas wel af naar buiten. Mijn tent staat altijd op een kier. Nog nooit last gehad van geur
Bezig...
X