White widow vraagje..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Oscarr
    Retired
    • Apr 2011
    • 2

    #1

    White widow vraagje..

    Korting op 420shop
    Halloo,

    ik heb een aantal maanden geleden mijn eerste plant geplant, deze is nu ongeveer 1 meter hoog.

    Nu vroeg ik mij even af of alles wel goed gaat, hij staat nu ongeveer 2 weken in de bloei, alleen een paar bladeren beginnen een beetje gelig te worden en/of droog.

    Mijn vraag (eigenlijk vragen) nu, kan dit problemen opleveren?
    Moet ik deze bladeren laten zitten of kan ik ze beter weghalen?

    En de begginende toppen, ziet dat er een beetje goed uit?

    Foto's:









    En hoeveel haal je ongeveer van 1 top zegmaar? Of is dat echt heel verschillend?

    (Plant heeft overigens altijd groei en bloei voeding gekregen van het merk biobizz)

    Bedankt alvast!
  • smoker2002
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 1065

    #2
    Re: White widow vraagje..

    ziet er goed uit man
    onder de lampen zouw je meer gewicht er af halen
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment

    • Oscarr
      Retired
      • Apr 2011
      • 2

      #3
      Re: White widow vraagje..

      Thanks!

      kan helaas niet onder lampen want die heb ik niet in mijn bezit en het geld er niet voor over om ze te kopen .

      Kan ik die gele bladeren het beste wegknippen of gewoon laten?

      Comment

      • boeman
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2010
        • 518

        #4
        Re: White widow vraagje..

        ik zouw niet zo knipen gaan.
        en zet ze buiten met mooi weer wand voldoende seurstof is ook belangerijk vogels mij

        Comment

        • smoker2002
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 1065

          #5
          Re: White widow vraagje..

          gewoon laten zitten , ze zullen wel afvallen als ze geen nut meer hebben
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment

          Bezig...