Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

advies voor 2e kweek gevraagd.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    advies voor 2e kweek gevraagd.

    Korting op 420shop
    Ben me aan het oriënteren voor mijn 2e kweek en zou graag wat extra advies willen. krijg NL nu wat tegenstrijdige antw. dus vandaar nogmaals de vraag.


    ​​​​​​Heb dus een marshydro tent zie foto. van 70x70x160cm

    Hierin ben ik bezig met mijn eerste kweek ( twee plantjes) zie foto.

    nu zou ik graag willen weten wat de "beste" en waarom manier van vol zetten van mijn tentje is.

    Dus pak ik autoflower ja of nee (en waarom).

    en welke potten kan ik het beste nemen.

    4x 26liters autoflower of juist niet?

    9x 11liter autoflower of niet ?
    Attached Files

    #2
    Autoflowers zijn wel wat geschikter voor die tent ivm de hoogte. Fotoperiodes zou je vanaf de eerste week al in bloei moeten zetten anders worden ze te groot. Ik zou 'm gewoon zo vol mogelijk zetten, meer planten is meer wiet. Maar vind t wel knap als je daar 9x 11L potten in kan krijgen want die van mij is 60x60 en daar passen de 4x 16L growbags nog nauwelijks in
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


      #3
      die 11 liters zijn 22x22cm dus zou moeten passen.

      maar moet ik nu mijn plant al op ander tijdschema zetten? hij is nu +/- 40cm hoog.

      Comment


        #4
        Nee, autoflowers hoeven geen ander tijdschema om in de bloei te komen (vandaar de naam, hij flowered automatisch binnen x aantal weken) dus je kan 'm gewoon op 18/6 laten staan de hele kweek. Ik kom trouwens uit op 6 potten ipv 9 met die maten.
        Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Of 22/2 , 21/3, krijg je meer plant voor je geld.

        #5
        3x22=66 en dan nogmaals 3x22=66 3x3=9 heb al best wat gerookt vandaag (mm gister ook ). maar 9zou dus moeten passen in mijn 70x70cm tentje.

        Comment


        • parakweker
          parakweker commented
          Editing a comment
          ahha fuck misschien heb ik wel teveel gerookt dan

        #6
        ik bedoel moet ik mijn "non" autoflowers al vast overzetten de plant is nu +/- 40-45 cm ?

        Comment


          #7
          1 grote plant op 70x70 zou ik wat binden en lst'en , weekje wachten en dan op 12/12 zetten . Ga je een vollere tent hebben.
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ik zou ook 4x26 l nemen. 9x11l is een Sea Of Green ,sog, en 4 potten hoef je zelfs niet te scroggen denk ik om het vol te krijgen. Beiden gaan mooi zijn en lukken . Afjes scroggen is moeilijk dus derde optie maar 6 x 11l potten.

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Waarom zou scroggen niet gaan met afjes. Heb mijn WW buiten ook gescrogged en zelfs geknakt, werkt perfect.
        Bezig...
        X