Terrarium kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zboy
    Expert Stoner
    Member
    • May 2011
    • 75

    #16
    Re: Terrarium kweek

    onder aan de deurtjes zit er geen gaas hoor , is ook glas , heb nu een pc fan aangesloten via oplader , en die staat voor men kleine plantje te blazen , er hangt een 120wlamp in
    voledig boven aan men terarium gefixt met ijzerdraad , dus kan omhoog en omlaag , nu enkel nog zoals martis zegt iets vinden voor in en afvoer van de lucht ..
    temp lig rond de 24-25° dus da ligt goe ,
    2015 * zboy's toppentuintje *

    en voor de rest blaazee it mede growers

    Comment

    Bezig...