Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schuur, planten Led TL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Schuur, planten Led TL ?

    Korting op 420shop
    Ik heb net 3 autoflowers besteld. Deze gaan gewoon buiten in de tuin.

    Gezien het feit dat ik nog al laat ben, zit ik te denken aan een groei ? TL in me schuur, zodat ik ze eventueel in de schuur kan afbloeien. (Of bij heftige regen laten schuilen)

    Er zit in de schuur een geaard stopcontact.

    Ik zie genoeg lampen online, maar welke moet ik hebben? Ik zie als ik het goed begrijp ook TL lampen met een stekker. Die zou ik dus gewoon in het stopcontact kunnen steken?

    Het gaat om 3 automazar.

    Is dit iets ?

    https://www.ledtohave.nl/tl-led-buis...m-24-watt.html

    Als ik het goed begrijp moet ik daar dus een kabel met stekker bij kopen ?
    Lets not criticize but legalize

    #2
    ja dat zou kunnen maar met zoiets heb je amper opbrengst je kan makkelijker op marktplaats beter een led lampje kopen kost ook niet veel en heb je veel meer aan dan dat paarze rose licht

    Comment


      #3
      en je gaat tijdschakelaar nodig hebben voor je licht of je moet al op 24uur draaien maar met auto,s is het beter 18licht en 6uur donker of 20uur licht en 4uur donker

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Tijnie82 View Post
        en je gaat tijdschakelaar nodig hebben voor je licht of je moet al op 24uur draaien maar met auto,s is het beter 18licht en 6uur donker of 20uur licht en 4uur donker
        Het zijn auto flowers, en het gaat me er vooral om dat als ik de planten niet buiten in me tuin heb staan, ze toch nog licht krijgen.

        In het verleden deed ik dit ook bij harde regen, maar dan dus zonder lamp.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Tijnie82 View Post
          ja dat zou kunnen maar met zoiets heb je amper opbrengst je kan makkelijker op marktplaats beter een led lampje kopen kost ook niet veel en heb je veel meer aan dan dat paarze rose licht
          Maar dan weet ik nog steeds niet wat voor een lamp?
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            #6
            Je kan ook gewoon een led bouwlamp nemen, of twee, het probleem zit hem meer in overgang van zon/lamp.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam View Post
              Je kan ook gewoon een led bouwlamp nemen, of twee, het probleem zit hem meer in overgang van zon/lamp.
              Maar hoe ik het nu al gedaan heb (vorige jaren), is bij regen als ze in bloei staan ze tijdelijk in de schuur zetten.

              Ik heb geen idee of dat ook goed gaat met niet autoflowers, maar het gaat dus om een lamp in de schuur waardoor ze niet in het donker staan.

              Site claimt 10 weken van zaadje naar oogst, uit ervaring maak ik daar al 14 weken van.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Mijn bericht staat hierboven, hou es op met dat zinloos gequot!!

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Als mensen de quote-knop irritant of onnodig vinden, dan moeten ze deze functie weghalen. Als je een hamburger besteld zeg je toch ook niet tegen de kok of hij de paddy weglaat omdat het onnodig is!!!

              #8
              Als het dagen aan een stuk regent, gaan ze geen deugd hebben van een tl in de bloei, men bedoelt hier dat gewoon. Ts1000 van mars bv ga je tenminste verder bloeien als ze binnenstaat. Ts600 nog goedkoper. Tl enkel goed voor de groei denk ik toch. Buiten de ts weet ik geen goedkopere oplossingen. Succes.
              Ganja always does the trick.

              Comment


                #9
                Oorspronkelijk geplaatst door Wesley pipes View Post
                Als het dagen aan een stuk regent, gaan ze geen deugd hebben van een tl in de bloei, men bedoelt hier dat gewoon. Ts1000 van mars bv ga je tenminste verder bloeien als ze binnenstaat. Ts600 nog goedkoper. Tl enkel goed voor de groei denk ik toch. Buiten de ts weet ik geen goedkopere oplossingen. Succes.
                Dank je wel nu begrijp ik het wel. Ik heb dus meer vermogen nodig.

                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  #10
                  Wel geinig, als ik er hier twee koop (Ts600) betaal ik net zo veel als dat ik er eentje koop, op ander sites.

                  https://marshydro.eu/products/mars-h...ed-grow-light/


                  Ik heb totaal geen verstand van binnen kweken, wat me wel opvalt is dat het vermogen, wat hier geadviseerd word ongeveer het zelfde vermogen is als met HPS.
                  Daar zie ik de logica wel van in.
                  Het meelezen hier bij de binnenkweek topics heeft dus toch zin gehad.


                  Mijn budget moet dus omhoog, met 30 euro red ik het niet.


                  Zie HPS overigens niet zitten onder een plat houten dak, qua warmte zou het misschien wel beter zijn, maar niet veiliger.
                  Ik wil de schuur ook niet aanpassen, verder als extra lampen ophangen.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                  • Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    Verzendkost moet je er nog bijrekenen en je vind ook 3%korting online, verder hebben ze sale dagen ook. Er zijn ontelbaar veel lampen te vinden mars is maar een voorbeeld he. Maar vind weinig goedkoper en beter voorlopig...

                  • Gps
                    Gps commented
                    Editing a comment
                    Ik zie er genoeg die goedkoper zijn, maar die hebben allemaal veel minder vermogen.


                    Ik heb geen haast, er liggen nu drie auto mazar zaadjes tussen papieren zakdoekjes.
                    Die gaan waarschijnlijk morgen me tuin in.
                    Voorlopig nog geen probleem dus.

                  #11
                  Ik denk dat ik wel begrijp waar de goedkope groei lampen voor zijn. Die zijn om planten wat bij te lichten, die wat minder minder zonlicht krijgen. (In je huiskamer bijvoorbeeld)

                  Voor ons om onder te kweken niet geschikt.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    #12
                    In middels een jaar verder, maar misschien ga ik wel voor deze.

                    https://marshydro.eu/products/mars-h...ed-grow-light/

                    Deze lijkt me ideaal voor mijn situatie.

                    Dan nog een tijdschakelaar

                    https://www.gamma.nl/assortiment/han...klok/p/B106450
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment


                    • Wesley pipes
                      Wesley pipes commented
                      Editing a comment
                      18 % korting afwachten, 15+3 . Valentijn was zo ene, er volgen er nog. Als je email opgeeft mis je gene

                    #13
                    Zit er ook op te wachten. Wil graag dezelfde kopen.

                    Comment


                      #14
                      Klinkt wel als een gemartel met verplaatsen van planten de hele tijd. Lijkt me ook wel opvallen als je paar keer per dag met die planten gaat slepen.

                      Mocht je een tuin hebben die zo groot of beschut is, dan heb je in huis wss ook wel een kamer over. Knal daar die tent in. Mars hydro of spiderfarmer setje met lamp, tent, filter, buisventilator etc. Ben je voor rond de 500 euro klaar. lees je 350 uur in op dit forum en doe je 2 kweekjes beetje aanklooien en proberen (100g +) en de derde kweek trek je er wel 200-250g af.

                      Zou bijna melding maken bij veilig thuis voor plantmishandeling

                      Comment


                        #15
                        15% nu denk ik...
                        Ganja always does the trick.

                        Comment

                        Bezig...
                        X