Binnenwiet kweken zonder lampen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TheFlyingWeedMan
    Retired
    • Jan 2011
    • 18

    #1

    Binnenwiet kweken zonder lampen.

    Korting op 420shop
    Goedeavond Medesmokers,

    Ik wil lekker wat plantjes neerzetten onder een dakraam maar wel met voeding etc, maar zonder lampen, ik wil de natuur lekker het werk laten doen, dan denken zeker veel van jullie waarom zet je ze niet lekker buiten, de reden is dat ik lekker zelf van me oogst wil genieten en niet dat iemand anders ze uit de tuin ript, nu is me vraag of ze binnen zonder lampen het ook goed kunnen doen? ik wil ze rond 15 mei in de potten doen, ik zat te denken aan 3 potten met northern light, ik verwacht natuurlijk ook geen grote oogst maar iets is beter dan niets. iemand tips?
    Het worden namelijk me eerste plantjes

    Blesss
  • boeman
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 518

    #2
    Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

    maak een plaat en zet ze op het dak

    Comment

    • TheFlyingWeedMan
      Retired
      • Jan 2011
      • 18

      #3
      Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

      Hahaha, zal ik er nog wat oranje reflector hesjes aanhangen enzo, en kerstversiering ?

      Comment

      • boeman
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2010
        • 518

        #4
        Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

        ja idd valt mooi op

        Comment

        • TheFlyingWeedMan
          Retired
          • Jan 2011
          • 18

          #5
          Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

          Nee maarja effe weer ontopic, denk je dat het iets word? zonder lampen

          Comment

          • Hey apple
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 257

            #6
            Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

            nee. te weinig licht beter dat je autoflowerkes zet in je tuin dan. die blijven lekker laag en heb je weinig tot geen kans op rippers omdat ze veel minder opvallen.

            Comment

            • boeman
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 518

              #7
              Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

              bouw dan een hek met alarm of span draaden met soep lepels er aan

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

                Onder een zolder raam ? lees eerst het forum is rond voor je van die gekke dingen gaat doen sonde van jou en onze tijd

                groetjes Bella
                God was never on your side..

                Comment

                • boeman
                  T.H.C. Master
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2010
                  • 518

                  #9
                  Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

                  en zo ist en nait anders

                  Comment

                  • TheFlyingWeedMan
                    Retired
                    • Jan 2011
                    • 18

                    #10
                    Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

                    Ik heb al wat op het forum gekeken, ik heb bij wat verslagen gezien dat sommige mensen het ook bij het raam hadden staan, hoezo gek?! meer details aub alvast bedankt

                    Comment

                    • TheFlyingWeedMan
                      Retired
                      • Jan 2011
                      • 18

                      #11
                      Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hey apple
                      nee. te weinig licht beter dat je autoflowerkes zet in je tuin dan. die blijven lekker laag en heb je weinig tot geen kans op rippers omdat ze veel minder opvallen.
                      ja had al voor autoflowers gekeken, vond ze erg prijzig en komt niet veel vanaf..

                      Comment

                      • boeman
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2010
                        • 518

                        #12
                        Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

                        dubbel post !!!

                        je moet keuses maake dan he duur of niet

                        Comment

                        • TheFlyingWeedMan
                          Retired
                          • Jan 2011
                          • 18

                          #13
                          Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

                          Jaja, keuze gemaakt ik ga voor autoflowers

                          Comment

                          • Peterww
                            Gandhi Ganjamaster
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2010
                            • 492

                            #14
                            Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

                            3 x niks.
                            Is het glas halfleeg of halfvol?

                            Comment

                            • Xtreme
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 4271

                              #15
                              Re: Binnenwiet kweken zonder lampen.

                              Echt onmogelijk is het niet om onder een zolderraam te kweken. Als je zolderraam op het zuiden is gericht en het is groot genoeg, dus niet zo'n zielig dakraampje maar een flink (tuimel)raam, dan benader je de kascondities. Als je je niet druk maakt over de stankoverlast zijn er nauwelijks belemmeringen: voldoende licht, raam kan open dus voldoende verse lucht en een zwenkfannetje voor de luchtcirculatie. Schaf er en goed verduisteringsgordijn (zo'n rolgeval in cassette) bij aan en je kunt zelfs de lichtperiode sturen. Maar met intolerante buren is het vragen om een bezoek van de "blauwe petten"!
                              Last edited by Xtreme; 13 May 2011, 07:08.

                              Comment

                              Bezig...