Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

maximumtemperatuur voeding: tussen 20 en 36 graden en op zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    maximumtemperatuur voeding: tussen 20 en 36 graden en op zolder

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik deed een test met bacterial tea (ik lost bacterial en white shark in water met toegevoegde suiker en een zuurstofsteen) en er kwam na twee dagen geen schuim op. in het begin wel en dat was omdat de acterien zich hadden vermenigvuldigd.

    Ik kee op de doos en er stond op "bewaren tussen 10 en 20 graden. ik vermoedde dat ze kapot waren.

    In de zomer ishet op mijn zolder helaas soms 30+

    Nu...

    Op de verpakkingen voeding staat er "bewaren tussen 10 en 30 graden"

    Het is meerdere keren (bijne elke dag +30 graden geweest, nu heb ik (veel te laat) de voeding een verdiep lager gezet).

    Hier een temp grafiek van 5 aug tot 25 aug.

    Het is al eens 36 graden geweest !!!

    2022-08-25 10_27_23-Digital Temp. - Area _Zolder_.png

    Mag ik deze voeding nu weggooien?

    De biologische zeker en vast wel? (bvb cannazym & rhizotonic) ????


    Thx, waar bewaren jullie de voeding?

    Mvg Manfred



    #2
    In de koelkast natuurlijk, waarom doe je suiker bij je voeding?

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      "Ik deed een test met bacterial tea (ik lost bacterial en white shark in water met toegevoegde suiker en een zuurstofsteen) en er kwam na twee dagen geen schuim op. in het begin wel en dat was omdat de acterien zich hadden vermenigvuldigd." ik wou gewoon in een emmer bacterial tea maken, bacterien eten suiker, en zuurstof. bij aanschaf en geen hittegolf, kwam er schuim of de emmer (schuim wil zeggen dat er bacterIên in leven en vermenigvuldigen. nu echter was er helemaal niks ... ik doe dus niet echt suiker bij mijn voedig, maar aan de bacterial tea. https://www.oysoco.com/hydroponics/1...-cure-root-rot "Leave the microbe mixture bubbling at room temperature for 48 hours. The number of bacteria and fungi within the container is going to explode, some will consume the Molasses directly and others will consume other organisms. A foam may begin to form, all is well."

    #3
    Neen die voeding is nog wel goed, het probleem uit zich vooral nadat je je voedingsvat hebt aangemaakt. Dat begint heel gauw te rieken, het mijne al na twee dagen dus heb ik het maar weggegooid. In mijn tent was het vandaag 40 graden...
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      beste, waarom begit dat heel gauw te rieken? enkel bij biologische voeding? ook bij minerale? ik heb denk ik nu hetzefde voor, water wordt troebel...

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik denk de extreme hitte van afgelopen tijd, maar zeker biologische voeding begint eerder te rieken dan minerale.
Bezig...
X