Herma? Wat hiermee doen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CrDolan
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2019
    • 153

    #1

    Herma? Wat hiermee doen?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb een tentje met 9 plantjes staan, maar merk nu op dat er bij enkele herma symptomen opkomen.

    5 van de 9 plantjes tonen ballen, de rest toont nog niets van ballen.

    Niet alle takken hebben ballen, meestal gaat het om 2-3 takken.
    Heb volgens mij ook al opengeklapte ballen gezien, dus kans is reeël dat heel de tent bevrucht is.
    Zit nu in bloeiweek 3.

    Wat zou ik het best doen hiermee?

    Thanks


    IMG_4577.HEIC.jpg

    IMG_4590.HEIC.jpg IMG_4587.HEIC.jpg IMG_4586.HEIC.jpg IMG_4583.HEIC.jpg
    Attached Files
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2506

    #2
    Onderaan de plant meestal? Zowiezo zal er wel zaad in je toppen zitten ook als je afbloeit. De vraag is hoeveel he, maar ze tonen wel duidelijk dat ze man zijn hier. Ik heb nog herma laten staan, die overwegend vrouwelijker waren met toch mooie toppen en weinig zaad opt einde. Ook op 1 of 2 takken zaadbolletjes, en een hoop bananen einde bloei. Moeilijk om te zeggen in jouw plaats , maar eens je ze wegsmijt, ga je geen meer overhouden. Denk ik toch . Opnieuw beginnen, ofwel zaadbolletjes wegsnijden met nat mes, en verdergaan.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment

    • atmosphere1
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 755

      #3
      Wat voor zaad is het vraag ik me af , female seeds ? ergens gekocht online ?

      Comment

      • Bas Haze
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Apr 2020
        • 502

        #4
        Die ballen zou ik wel ff verwijderen anders komt er steets meer zaad bij

        Comment

        Bezig...