Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Extra Verticale led strips in je tent waar te koop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Extra Verticale led strips in je tent waar te koop

    Korting op 420shop
    Goede dag peeps. Ik zag een kweek voorbij komen met deze support verticale led strips aan de frame van je tent. Ik heb het lang terug eens langs zien komen buiten dit forum op internet.

    Nu zag ik het hier voorbij komen. wie weet wat voor led en waar je dit halen kan.

    Hier een foto.

    image_440443.jpg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Cosmorrow strips hier, kan je gelijk hoe je wil ophangen. 90cm of 40 dacht ik. Full spectrum ook.

    Specifiek verticaal of langs buizen ken ik niet. Ik hang ze op een houten lat met schroeven.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Wanneer je planten er tegenaan groeien zullen ze op die plekken verbranden lijkt mij. Bovendien heeft elke tent reflecterende wanden die de zijkanten al belichten. Ik zie de meerwaarde er niet van om ledstrips in de hoeken te hangen. Neem liever een goeie ledlamp voor bovenin je tent.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Doorzichtige buizen eromheen en luchtdoorvoer zullen helpen maar led panelen aan 5 kanten zijn dan een veel betere optie.

      #4
      Ik vind het altijd interessant dit soort uitvindingen probeersels. Heb met me werk vaak te maken met projectmatig ontwikkelen en ondervinden en oplossen van problemen. Dus het zit een beetje in de genen nieuwe dingen te ontdekken onderzoeken en uit te vinden. Pure interesse. Maar zoals Hork me nu er ook op attendeerde koop gewoon een goeie led ipv kleine bedragen die niet zoveel extra gaan bieden dan dat het er leuk uit ziet.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Er zijn zelfs metalen kweektrommels met een 2lampig
        cooltube in het midden, steenwol aan de wand en de plantjes groeien horizontaal naar het licht.

        Voor tenten beveel ik ledpanelen/armaturen aan, een 10watt tl led heeft al 1100 lumen.
        Last edited by Rreppellsteeltjam; 2 September 2022, 11:25.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Waarom niet gewoon een tent met lichtgevende wanden? Tja ik beveel een dikke portemonnee aan als je alle aanbevelingen wilt nakomen!

      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Als jij nou doorzichtige kleibolletjes ontwikkeld investeer ik wel in jou plan mocht ik daar rijk van worden kunnen we ooit eens lichtgevende wanden ontwikkelen 🤣🤣🤣🤑🤑🤑🤑🤗
    Bezig...
    X