Temperatuur met 4-6 graden verhogen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jefkewiltnogs
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Aug 2022
    • 318

    #1

    Temperatuur met 4-6 graden verhogen?

    Korting op 420shop
    Temperatuur in de kweektent is wat laag... Ik weet niet goed hoe die over lange termijn een paar graden te verhogen. Ik las ergens speksteen? Doet iemand dat ook zo? Of heb je andere technieken?
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2506

    #2
    Vloerverwarming , zulk een warmtekabel raadde men mij hier aan . Wortels hebben ook constante temp en verbruikt reatief weinig ook
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Eigenlijk zou je eens 2 verschillende kweekjes tegelijk moeten doen. Een zonder warme mat of kabels de andere met. Ik denk als je het kweek je met mat/kabels doet dan krijg je onder aan de pot een compleet andere temperatuur als in het midden of bovenaan de pot. Ik denk dat dit voor veel stres gaat zorgen. En zonder dan is de worteltemp. overal vrij gelijk. Dat bedenk ik me geen idee of dit stresserend is, iemand hier een idee over?
  • Snuitje
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jul 2022
    • 373

    #3
    Ja, het wordt kouder helaas. Liep vanochtend op 5 graden buiten

    Comment


    • Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      Jaaaa... het gaat van het een naar het ander... urgh

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik verwarm wel bij daar doen de plantjes het beste op na mijn idee
  • Rietslang
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 2171

    #4
    Idd komt de (constant 18-22°C)worteltemp. op de 1ste plaats, nadien wnr te koud kun je goedkoop bijverwarmen met bvb een HeatTube of laserkacheltje op petroleum om de bladtemp. op te krikken in nachttijd.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      Met de ts600 aan is het weer een pak warmer aan de plant 24-26 graden dus ideaal.
Bezig...