Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiging budget

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afzuiging budget

    Korting op 420shop
    Weet er iemand een goedkopere budgetsetup dan deze?
    https://www.g-tools.nl/product/venti...-ventilator-2/

    Tentje is maar 60x60x140 dusja iets krachtigs hoeft het niet te zijn.

    #2
    Vergis je niet in hoeveel warmte en vocht je moet afvoeren, 1 kuub tentje heeft al 250 kuub afzuiging nodig met actieve inlaat, bochten en lengte van de buis spelen een rol, 90 graden bocht verminderd de afzuiging met een derde.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      En als je wat meer vermogen hebt, kan je hem op halve kracht laten draaien, minder lawaai en je hebt reserve voor zomers.

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Heb 185m3 voor tentje van 80x80x180. Volgens de verkoper was dat meer dan voldoende. Wat ik wel zie (continue meet) is dat de lucht die die uitblaast een lagere lv heeft dan de lucht die de tent ingaat en in de tent zelf. Ventilator verbruikt wel maar 16W, en het blijft geurloos buiten de tent, dat is goed natuurlijk. Vraag me wel vaak af of sterkere afzuiging de lv zou verlagen. Eigenlijk was dat de vraag in mijn allereerste post op dit forum. Moet het gewoon maar eens gaan proberen denk ik.

    • Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      Snuitje ja vocht onttrek je door luchtafvoer he. Doet een badkamerventilator net.

    #3
    Ah zie nu dat dat linkje dezelfde is die ik ook heb, en heb dan die geluidsdemper er nog bij die g-tools ervoor gemaakt heeft. Qua geur buiten de tent en co2 in de tent werkt het in ieder geval. Maar qua lv en temperatuur zou ik graag eens willen uitproberen of iets sterkere afzuiging verschil maakt. Temperatuur is momenteel trouwens geen probleem meer in mijn situatie

    Comment

    Bezig...
    X