Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klieven

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klieven

    Korting op 420shop
    hierzo een stukje dat ik vond uit een boekje over cannabiskweek.

    Heeft iemand hier misschien ervaring mee en helpt dit echt?

    Klieven

    Mijn eerste plantje dat ik geoogst heb had een vrij lage opbrengst onder TL, dus als dit wat helpt?

    #2
    Re: Klieven

    dat zou best kunnen maar met hoeveel wattage aan TL had je gekweekt dan .... want de opbrengst van spaarlamp en tl balken zijn altijd lager dan hps tenzij je 10x 36 watt aan tl heb maar zelfs dan is je opbrengst lager

    Comment


      #3
      Re: Klieven

      ik heb 3x18W aan TL hangen, op het einde zie je hem geknipt en oogt niet slecht voor TL maar de toppen zijn niet zo hard en dicht maar vrij los.

      Het 2de plantje dat niet getopt is lijkt op het eerste zicht wel meer af te gaan geven, maar ik hoop gewoon dat die toppen wat dichter zullen zijn, niet zo 'fluffy' als de andere zeg maar.
      Last edited by Jointjedraaien; 5 October 2010, 04:33.

      Comment


        #4
        Re: Klieven

        okee dat is wel lekker dan
        maar dat komt dus door het lage wattage die je hebt licht=gewicht heah
        wat je kan doen is 2 bij kopen en dan top en scrogg je het helemaal over het velt an je licht
        want dan is ze veel breeder en kan ze meer toppen aan maken en verliest je plant niet het licht want tl balken geven maar een goed lummen tot een bepaalt afstand

        ik dacht tot 10 cm

        Comment


          #5
          Re: Klieven

          Zelf geen ervaring mee. Ga het ook nooit doen denk ik...
          Brengt je plant volgens mij alleen maar stres toe.

          Je opbrengst hangt van veel af, hoelang heb je voorgegroeit, hoeveel wattage aan licht( en welke kleurcodes), welke soort, heeft je plant veel problemen gehad enz enz.

          De oogst is niet altijd meer onder een HPS lamp van hetzelfde wattage.
          Het is gewoon anders kweken.

          TL heeft idd niet zoveel dieptestraling dus kan je beter scroggen of je toppen vastbinden en op gelijke hoogte houden.

          Peace

          Comment


            #6
            Re: Klieven

            Marihuana kweken voor insiders / door Mel Frank
            [attachment=0:cz3q6784]boekmargig.jpg[/attachment:cz3q6784]
            (in het Engels)

            Ik heb dit boek al een tijdje geleden gelezen en daar stond, dacht ik toch, deze techniek ook in beschreven. Ik ben spijtig genoeg erg slecht in het onthouden van gelezen informatie (dat beloofd voor de studies ) dus ik kan me niet echt goed herinneren.
            Ik zal het boek opnieuw gaan huren, als ik het niet vergeet tenminste, en het jullie weten te zeggen.

            Greetz,
            zion
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Klieven

              Heb zoiets ook al eens gelezen, ga het mss eens uitproberen. Maar nu noch niet.
              Ik had gelezen dat je een mes in de stengel steekt, ongeveer 20 cm boven de grond, daarna hem voorzichtig weer uithaald en een klein spietje in duwd daarna, goed binden boven en onder de spie. Dit noemden ze ook klieven dacht ik. Is ook het zelfde wat Sicatriz vertelde, enkel een kleinere wond zo een spietje.

              greet

              Comment

              Bezig...
              X