rode / roze natte fistels?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Manfred
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2018
    • 563

    #1

    rode / roze natte fistels?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Heeft iemand een idee wat dit is? begin van toprot? het ruikt compleet vers, fistels zijn leeg als je ze opent, lijken dood?

    planten in voorlaatste week bloei

    ec 2.0 vorige week was vochtigheid enkele dagen 72 %

    hier en daar wat toprot gezien, maar nu niet meer, weggedaan, nu is RL 51 en temp 19-27

    kan dit door teveel voedingswater te geven? PH is 6.5

    ik heb deze planten uit voorzorg uit gedaan

    critical van royal queen seeds (laatste keer dat ik daar koop)

    enkel nog pk13-14
    SNAG-0000 11-6-2022 9.03.08 PM 21.png

    thx manfred
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4719

    #2
    Dat is geen rot maar een mooie paarse verkleuring van de plant..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      hallo, nu je het zegt, de stengels en bladeren worden ook soms paars, maar niet bij die planten die paarse fistels(of calyxen?) hebben... ik ga ze nog wa laten aandikken dan de 2 laatste weken en de rest niet omdoen, aar wel nauwlettend bekijken
  • Manfred
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2018
    • 563

    #3
    en zal dit de smaak beïnvloeden? het ruikt echt compleet normaal 100% fris lekker hoor...

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Is alleen maar lekkerder paars

    • RickTerboeg
      RickTerboeg commented
      Editing a comment
      Ik heb Critical meerdere keren gekweekt ook van RQS en werd ook gedeeltelijk paars.
      Sterker nog het soortje wat ik het vaakst heb staan.
      Mijn nr 1 (voorlopig) in ieder geval.
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2506

    #4
    Als je temp niet onder de 10 graden gaat, is het genetica normaal gezien.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment

    • Manfred
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2018
      • 563

      #5
      Hoi, alles is ok gebleken

      Comment


      • RickTerboeg
        RickTerboeg commented
        Editing a comment
        En mogen wij dat zien? Zoals gezegd heb ik veel ervaring met Critical dus ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt.
    Bezig...