Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over ONA geurneutralisatie producten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen over ONA geurneutralisatie producten

    Korting op 420shop
    Goedemorgen Ik heb wat vragen over geurneutralisatie m.b.v. ONA producten. Krijg met de feestdagen wat volk over de vloer en wil het zekere voor het onzekere nemen i.v.m. eventuele geur. Filter is nog wel goed, maar als extraatje. Heb al aardig wat info gevonden, ook hier, maar niet alles.
    De vragen:

    - Welke van hun geuren ruikt het meest neutraal, en hoe neutraal is dat dan?

    - Las dat ONA blocks met en zonder de ONA block dispenser gebruikt kunnen worden. Is het veel beter met de dispenser dan zonder?

    - Zag dat er ook ONA gel bestaat. Werkt dat beter, even goed, of minder goed dan de blocks?

    - Zijn er alternatieven voor ONA, die beter zijn en/of een neutralere geur genereren?

    Groeten en een fijne dag gewenst!

    #2
    Pro en polar crystal zijn neutraal . Dispenser is beter. De gel heb je een andere duurdere dispenser voor nodig.

    de dispenser in de tent is ni goed, de terpenen vermengen zich met de wietplant. Het product werkt eigenlijk te goed in dit opzicht.

    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Hi Wesley pipes, dank je! Dan ga ik die twee varianten en dispenser aanschaffen. Dat t niet in de tent gezet moet worden las ik in eerdere posts van je toen ik forum doorzocht, nuttige info, had het anders zomaar gedaan!

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Graag gedaan. Bij mij staat hij bij de uitlaat van de tent.

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Wesley, ok. Mijn idee was juist om hem direct achter de deur van de inloopkast te zetten terwijl de uitlaat juist achter in de kast is. Beter misschien idd om die geurtjes te pakken als ze nog niet breed verspreid zijn. K ga er wat mee experimenteren,thnx
Bezig...
X