ongedierte in kweekhok

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Plukke Tuffer
    Retired
    • Jun 2011
    • 14

    #1

    ongedierte in kweekhok

    Korting op 420shop
    Hey forum leden
    ik ben een echte noob
    bestaat er iets tegen ongedierte en niet schadeijk is voor de plantjes.
    Ze staan ongeveer 2weken in bloei nu en zag gisteren toen ik ze water gaf iets wegkruipen (spin dacht ik)

    thnx
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #2
    Re: ongedierte in kweekhok

    Een spin of spinT? Want spinnen zijn niet echt schadelijk, zou zelfs durven zeggen goed aangezien ze aardig wat vliegjes/insecten eten.

    Foto best wel handig ook...

    Greetzzz

    Comment

    • Plukke Tuffer
      Retired
      • Jun 2011
      • 14

      #3
      Re: ongedierte in kweekhok

      Ok thnx jona , Spin
      dus kan nie echt kwaad .

      straks wa photos plaatsen staan in donker nu

      Grtzzz

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #4
        Re: ongedierte in kweekhok

        Helemaal geen probleem dan . Foto's nog altijd welkom uiteraard

        Comment

        • Plukke Tuffer
          Retired
          • Jun 2011
          • 14

          #5
          Re: ongedierte in kweekhok

          Sorry voor het lange wachten , hier zijn ze :p
          4x Indica's & 4x Bubbelgum
          SAM_0429.jpgSAM_0425.jpgSAM_0428.jpgSAM_0431.jpgSAM_0418.jpgSAM_0421.jpgSAM_0424.jpgSAM_0427.jpgSAM_0426.jpgSAM_0423.jpgSAM_0430.jpgSAM_0419.jpg
          Attached Files
          Last edited by Plukke Tuffer; 6 June 2011, 11:44.

          Comment

          • boeman
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Feb 2010
            • 518

            #6
            Re: ongedierte in kweekhok

            dat zijn mooie struiken

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: ongedierte in kweekhok

              Ik zie wel allemaal grote en hele kleine vlekken op je bladeren, gemorste water/voeding misschien?
              Zeker weten dat je geen ander ongedierte hebt? Of heel misschien meeldauw?
              Kan het mis hebben,de foto's bieden geen duidelijk beeld, maar vraag het toch ff voor de zekerheid!


              Comment

              • Plukke Tuffer
                Retired
                • Jun 2011
                • 14

                #8
                Re: ongedierte in kweekhok

                Ik spuit 1x per week me planten nat met Phyt Amin 5ml op 1l is een bladvoeding van plagron .
                meschien dat die vlekken daarvan komen
                Last edited by Plukke Tuffer; 6 June 2011, 19:45.

                Comment

                • krasi
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 789

                  #9
                  Re: ongedierte in kweekhok

                  Ik gebruik ecolizer bugs away, gewoon biologisch afbreekbaar en is gelijk bladvoeding, ook kan je plant vitality plus spuiten, is ook tegen ongedierte en de dames vinden het lekker, voor de rest heeft Dale denk ik gelijk, ps meeldauw is ook goed te bestrijden met de plant vitalityt.

                  succes.

                  Comment

                  • Plukke Tuffer
                    Retired
                    • Jun 2011
                    • 14

                    #10
                    Re: ongedierte in kweekhok

                    Ok bedankt

                    Comment

                    Bezig...