Nieuw Hok

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Plukke Tuffer
    Retired
    • Jun 2011
    • 14

    #1

    Nieuw Hok

    Korting op 420shop
    ben bezig nieuw hokje aan het bouwen , welke afzuiger koop ik het best?

    Nieuw Hok.jpg
  • krasi
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 789

    #2
    Re: Nieuw Hok

    Ik zou een 1500 cm3 nemen, heb je zeker genoeg voor die 1200 watt, overcapaciteit is vaak gunstig, vooral bij warm weer.

    succes..

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: Nieuw Hok

      als de kast op een koeleplaats staat is 1000 cub afzuiger en filter genoeg.staat ie nop een warme zolder dan minimaal 1500 cub.

      Comment

      • Gonzo
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 894

        #4
        Re: Nieuw Hok

        nie alleen bij warm weer

        vaak vergeten mensen dat als je veel overcapaciteit heb dan ken je de afzuiger op halfe kracht zetten

        dat schilt ook in het geluid dus ook daar minder last van

        dus ook hier is beter te veel dan te wienig

        succes met het bouwen
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment

        • Plukke Tuffer
          Retired
          • Jun 2011
          • 14

          #5
          Re: Nieuw Hok

          De kast word gebouwt op een koele plaats ,maar zoals krazi zegt zal ik de 1500m³ nemen .
          beter teveel als te weinig als ik het hoor

          Thnx

          photo's volgen van de bouw

          blow ze

          Comment

          Bezig...