graag commentaar over mijn stekken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • suusie
    Retired
    • Jun 2011
    • 1

    #1

    graag commentaar over mijn stekken

    Korting op 420shop
    ik heb 11 stekkies waarvan 6 het er goed doen de rest hangt en word bruin ( heb ze 2 dagen )
    staan al in een groote pot onder een lamp ong 25 graden in de kast wat doe ik fout ?
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: graag comentaar

    in light mix slaan ze eerder aan.de lv zal wel telaag zijn.oplossing afdekzeiltje van de bouwmarkt erover gooien.hierdoor krijg je een broeikasje met6 een hoge luchtvochtigheid.

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #3
      Re: graag comentaar over mijn stekken

      Beste suusie,

      De titel van je topic voldeed niet aan de gestelde
      voorwaarden.
      We hebben de titel voor u aangepast. Mocht u nog een wijziging willen aanbrengen is dat mogelijk, neem hiervoor dan contact op met de moderator van het desbetreffende forum.

      Met vriendelijke groet,
      vale.

      Comment

      • RocoCoco
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2011
        • 116

        #4
        Re: graag comentaar over mijn stekken

        luchtvochtigheid kan te laag zijn. haal een goedkope weerstation bij kijkshop (12 euro, digitaal).
        Als je luchtvochtigheid onder de 70% is span wat natte doeken in je tent/kamer. een klein emmer met heet water helpt ook, omdat 't water snel dampt door de hitte en de LV springt snel omhoog.
        probeer ook je stekken een badje te sproeien met lauw afgezuurd water (geen toevoegingen verder).

        succes

        Comment

        • Barre
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2010
          • 170

          #5
          Re: graag comentaar over mijn stekken

          welke lamp gebruik je?

          Comment

          • misto
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 1011

            #6
            Re: graag comentaar over mijn stekken

            boterhamzakjes over je stekken zetten werkt heeeel goed
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            Bezig...