Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

homebox xl kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    homebox xl kweek

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Iedereen kent me wel van de buitenkweek,
    wil nu eigenlijk toch beginnen met binnenkweek in een homebox xl met 1x 600 watt lamp.
    Aangezien 5 planten legaal is wil ik vragen hoeveel ik daarvan af kan halen aan grammen als ik het goed doe.
    Heb het idee dat je ze wel wat langer moet laten groeien voor dat je ze in de bloei zet zodat je het meest eraf haalt.
    Wie zou mij kunnen adviseren hierin, liefst iemand die er veel verstand van heeft en dit misschien vaker heeft gedaan.

    grtz

    #2
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: homebox xl kweek

      Twee derde van je wattage heb je meestal sowieso, dus onder 600 watt ga je gemakkelijk 400gr kunnen oogsten.

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: homebox xl kweek

        okee dat is wel een leuk resultaat geld dat ook voor de spaarlampen ??

        Comment


          #5
          Re: homebox xl kweek

          super scrapy ik ben ook van plan om binnen door te gaan zodra de buiten teelt voorbij is, dus kunnen we elkaar mooi blijven volgen

          Comment


            #6
            Re: homebox xl kweek

            Maar de vraag is hoe lang moet je ze dan voor laten groeien om inderdaad bv 500 gram te kunnen krijgen.
            Loopt natuurlijk wel in de kosten qua elektrisch.
            Ik heb een eigen huis dus niemand die me iets met 5 planten en een lamp kan maken.
            Hoeveel plantjes zou je op 1.20 bij 1.20 kunnen zetten dan en mochten dat er meer wezen dan 5 wordt de opbrengst dan ook hoger?

            grtz

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: homebox xl kweek

                Is het niet zo dat je rekening flink veel hoger wordt als je ze zolang laat voorgroeien?
                Wat kost dat eigenlijk per 4 weken een 600 watt, heb geen flauw idee.

                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: homebox xl kweek

                  ik kweek met een 400 watter, afzuiging, fan en luchtbevochtiger
                  en heb laten uitrekenenen hoeveel elektriciteit dat ik vebruik,
                  400 wat x 18 uur per dag x zoveel dagen= ???
                  400 wat x 12 uur per dag x zoveel dagen= ??? deze laten omzeten in (KWu) en dan met je prijs vergelijken dat jij betaald per Kwu. bij mijn kweek bedraagd die een 55 euro per maand
                  er bestaat zo een formule voor dat uit te rekenenen maar dat ga je moeten vragen aan een electricien
                  dus voor jou gaat dat iets hoger liggen he aangezien je een 600 wat gaat gebruiken.


                  greet

                  Comment


                    #10
                    Re: homebox xl kweek

                    Wat kost dat eigenlijk per 4 weken een 600 watt, heb geen flauw idee.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: homebox xl kweek

                      dan moet ik 4800 gram eraf kunnen halen, dat red ik niet.

                      Comment


                        #12
                        Re: homebox xl kweek

                        Oorspronkelijk geplaatst door CannaNick
                        dan moet ik 4800 gram eraf kunnen halen, dat red ik niet.
                        Waarom 4800?
                        Je hebt et met 50 gram ook al terug hoor, je electriciteitskosten althans...

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: homebox xl kweek

                            2/3e van je wattage zeg je, lukt dat met 1 plant? of moet je dan extra veel groei hebben?

                            Comment


                              #15
                              Re: homebox xl kweek

                              dat bedoelde ik niet, hun hadden het over de wattage en de opbrengst
                              ik heb 12x 600 watt dus volgens dat voorbeeld moet ik dan 12x 400gr eraf kennen halen halen maar dat ga ik niet redden hoop het wel haha.

                              Comment

                              Bezig...
                              X