Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

minimum hoogte growbox lowryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    minimum hoogte growbox lowryder

    Korting op 420shop
    hey , m'n kweekkot is ontdekt door m'n ouders maar ze willen niet echt dat ik nog binne ga kweken .
    ik ga met buizerd wat lowryders zaadjes ruilen en ik wil deze binnen kweken zodat ik er zaad van krijg .
    nu is de vraag hoe groot moet de groeiruimte zijn voor lowryder plantjes ?
    ik heb een nachtkastje gevonde van ongeveer 40 cm hoog , 35breed en 30 diep dus m'n lowryder zou zo'n 20-25 cm hoog kunne worden , is dit genoeg of moet ik ze dan toppen ofzo en dan is m'n oogst toch vele kleiner ?

    greetz

    #2
    Re: minimum hoogte growbox lowryder

    Aangezien Lowryders zo'n 40 cm worden, is dat inderdaad iets te hoog voor dat hokkie.
    Je kunt ze dan toppen, dan groeien ze meer in de breedte dan in de hoogte. En je opbrengst minder? Volgens mij maakt dat niks uit hoor, lijkt mij dat je juist meer krijgt met toppen (omdat je 'n grotere (bredere) struik krijgt).
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: minimum hoogte growbox lowryder

      Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
      Aangezien Lowryders zo'n 40 cm worden, is dat inderdaad iets te hoog voor dat hokkie.
      Je kunt ze dan toppen, dan groeien ze meer in de breedte dan in de hoogte. En je opbrengst minder? Volgens mij maakt dat niks uit hoor, lijkt mij dat je juist meer krijgt met toppen (omdat je 'n grotere (bredere) struik krijgt).
      Ik dacht dat het nog niet bewezen was dat je door toppen meer zou krijgen, hier erges gelezen meen ik me te herinneren. Al houden velen vast aan toppen, evenveel zijn er echter tegen. Toppen kan in dit geval wel handig zijn om de hoogte te beperken zoals Weedy zei. Of 40cm genoeg zal zijn betwijfel ik echter... Ook rekening houden dat je eventueel nog verlichting erin moet krijgen, liefst op een deftige afstand van je plantjes ook wel... Anders zullen je groene dames in negerinnen verandere vrees ik

      Good luck,
      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        Re: minimum hoogte growbox lowryder

        Idd Jona, dat je door toppen meer opbrengst krijgt is niet bewezen.

        Je kan trouwens een Lowryder best niet toppen, deze plant gaat zo goed als direct in bloei.
        Toppen doe je best tijdens de groeifase maar een Lowryder heeft die eigenlijk niet. Ok ze groeit de eerste 3 weken wel maar dat doen planten die direct op 12/12 gaan ook.

        Je zal het plantje meer kwaad dan goed doen

        Peace

        Comment

        Bezig...
        X