vraagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • koen6
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 25

    #1

    vraagje

    Korting op 420shop
    hoi heb nog een vraagje zou vier plantjes lowryder onder lampen zetten van 600w
    hoeveel gr bloemetjes zou ik hebben ongeveer ?
    greets
  • luckysmoker
    Retired
    • Apr 2008
    • 90

    #2
    Re: vraagje

    hangt er van af heb hier ergens gelezen dat het vanaf 15 tot max 30 gr is ongeveer
    heb zelf eentje staan voor de ruit enkel voor de fun denk dat ik er er een gram of 10 droog ga hebben

    greet

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: vraagje

      Bij Sannieshop stond erbij 10-15 gram, maar op 't forum hier praten ze inderdaad over meer dan dat.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #4
        Re: vraagje

        als ik jou een tip mag geven: Wrm lowryders onder 600 Watt lampen plaatsen? Ik zou dan vaneerste keer voor een soort gaan die meer opbrengt aangezien je een zware lamp hebt .
        Lowryders zullen onder je 600watt wel richting 20gr afgeven als je alles goed doet.
        Nogmaals: neem een plant met hogere maximale opbrengst als je toch in die opbrengst geinteresseerd bent

        Veel succes !

        Greetzzz

        Comment

        • koen6
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2008
          • 25

          #5
          Re: vraagje

          Een probleemje heb lowryder 2 zaadjes besteld
          en nu heb ik gezien dat ze enkele nieuwe lowryder,s hebben diesel , ak47
          zien er wel goe uit , en beter ook , beter een beetje gewacht van kopen

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #6
            Re: vraagje

            Mail even naar waar je ze bestelt hebt.
            Als ze het nog niet verzonden hebben kan je het mss nog laten veranderen,

            Peace

            Comment

            • koen6
              Senior Stoner
              Member
              • Aug 2008
              • 25

              #7
              Re: vraagje

              Edit: Quote een bericht wanneer er andere berichten tussen staan.

              zijn al onderweg jammer genoeg nu eerst es testen die lowyder 2 zal wel zo slecht nie zijn
              die nieuwe soorten lowryder zien er ook ferm lekker uit diesel , ak47,
              maar gaan waarschijnlijk eerst generatie zijn en nie echt stabiel ..??

              Edit: Gelieve niet te dubbelposten. -S-

              of heeft dit er nie echt iets mee te maken ..?

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #8
                Re: vraagje

                Ah dan heb je pech.

                De Diesel en Ak zijn toch al ff op de markt, de JointDoctor gaat geen onstabiele lijn verkopen.

                Peace

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #9
                  Re: vraagje

                  Oorspronkelijk geplaatst door koen6
                  Een probleemje heb lowryder 2 zaadjes besteld
                  en nu heb ik gezien dat ze enkele nieuwe lowryder,s hebben diesel , ak47
                  zien er wel goe uit , en beter ook , beter een beetje gewacht van kopen
                  Ik heb nog 10 lowryder #2 liggen, nog niet geopend, dus nog steeds in de originele verpakking. Ik wil wel ruilen tegen andere, liefst feminised.
                  Laat mij iets weten!

                  Greetzzz

                  Comment

                  Bezig...