Hulpvraagje over mijn plant.......

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Batje
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 40

    #1

    Hulpvraagje over mijn plant.......

    Korting op 420shop
    Hey hey growers,

    ik twijfel helemaal of te wel ik weet het niet.....
    Dus vandaar mijn vraag.
    Wat voor plant is nou; eeen dame, man of beide..??

    Wie kan dit beantwoorden?
    Alvast bedankt.

    Fotoh.jpgFotoh1.jpg


    Groetjes
    B.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Hulpvraagje over mijn plant.......

    Foto 1 is mannelijke bloei, foto twee is erg wazig kan niet echt pistels onddekken maar als daar witte haartjes in die top ziten dan is dat vrouwelijk en heb je een herma.

    Comment

    • Batje
      Senior Stoner
      Member
      • May 2011
      • 40

      #3
      Re: Hulpvraagje over mijn plant.......

      Hey Monty,

      er zitten wel pistels!!
      Dus en herma....wat moet ik daarmee doen? Weggoooie of ....

      Groet

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Hulpvraagje over mijn plant.......

        graagt erg veel mannelijke ballen zou die wegdoen. Als een plant laat in je bloei nog herma word en maar sporadisch een mannelijke bal of banaantje dan kan je overwegen om de ballen en/of banaantjes weg te knippen en dagelijks te blijven controleren, maar zo vroeg al zo veel ballen gaat niks worden, op de composthoop ermee.

        Comment

        Bezig...