Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spint in kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spint in kweektent

    Korting op 420shop
    Ik heb gisteren 16 pp stekken gehaalt voor me kweektent
    maar had zelf ook nog 2 skunk planten die al 4 weken in bloei staan. buitenplanten
    Maar die hadden spint dat wist ik niet dus had me stekkies even voor een uur ernaast gezet
    en nu zitten ze ook in me kweektent weet iemand mischien een oplossing voor mij ..

    #2
    Re: Spint in kweektent

    stekken onderdompelen in masai,en de groote planten met goed natspuiten ermee,is in het tuincentrum tekoop

    Comment


      #3
      Re: Spint in kweektent

      elke keer weer die spint, tja zo de stek zo de boer.

      Comment


        #4
        Re: Spint in kweektent

        Denk eerder dat die spint al op je stekken zat. Hopen dat je planten niet kapot gaan van die masai.

        Comment


          #5
          Re: Spint in kweektent

          masai altyd spuiten als de lamp uit is.gebruik de gemiddelde dosis die op de verpakking staat,dus niet de laagste en niet de hoogste.naa 6 dagen nog een keer herhalen.

          Comment


            #6
            Re: Spint in kweektent

            Ze zitten nu dus in je kweektent. Dat is de tent voor je stekken dus ?
            Inderdaad, alles tot de wortel onderdompelen in een emmer masai o.i.d en heel je tentje weer leeghalen en alles schoonmaken voor je de stekken er terug in zet.
            Die planten in bloei isoleren van de stekken.

            Buitenplanten naar binnen verhuizen is per definitie vragen om ellende.
            Beestjes die in je buitenplant zaten hebben ineens geen natuurlijke vijanden meer.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              En ja ze zijn mee gegeven, de spint.
              Heb al wat op internet gezocht maar mss dat iemand het weet te zeggen voor mij. Met welke beestjes kan je spint bestrijden

              Comment


              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment

              • Lonny
                Lonny commented
                Editing a comment
                Gewoon oli uit de winkel? Moet ik het nog verdunnen het zit nog in een heel vroeg stadium zag al wel wat sporen maar niet veel kan er beter maar vroeg bij zijn

              #8
              Spint op volwassen planten is eigenlijk niks tegen te doen. Stekken kan je behandelen met pyrethrum. Beestjes tegen beestjes is weggegooid geld.

              Comment

              Bezig...
              X