Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe koel je je ruimte met een warme week?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe koel je je ruimte met een warme week?

    Korting op 420shop
    Zo staat er weer een warm weekje voor de deur
    en dus moet ik de lucht weer gaan afkoelen
    Het laatste weekje voor de ene en het 3na laatste weekje voor de ander
    Ik heb 2 inblaas ingangen en een grote vriezer
    Ik vries 20liter emmers in tot -30
    ​​​​​​die zet ik boven mijn inblaas met een paar cm ruimte er tussen en met een stapel stenen zorg ik dat de aangezogen lucht langs de emmer gezogen word
    Zo kan ik de temperatuur een paar graden verlagen tor het weer redelijk acceptabel is

    ik was benieuwd naar de Mac guyver uitvindingen van jullie
    hoe koelen jullie je ruimte met extreme warmte


    #2
    Airco🤣

    Comment


    #3
    Ik kweek om die reden simpelweg niet in m’n tentje op zolder gedurende de zomermaanden.
    Dat is inderdaad geen MacGyver-oplossing, maar nog veel slimmer want je voorkomt dat je een koelingsprobleem krijgt

    Comment


    • Raoul Duke
      Raoul Duke commented
      Editing a comment
      Sinds ik naar LED ben gegaan, hier eigenlijk weinig problemen meer mee, ook een zolder.
      Zolder zelf max 28 graden geweest deze zomer, tent 30 max, gemiddeld zit ik met de hete dagen rond de 28-29 graden in de tent.
      Met HPS zat ik op top dagen op 35 graden max in de tent, dat is echt teveel, dat vinden ze niet leuk.
      Moet er wel bij zeggen dat op de bovenverdieping een airco op de slaapkamer aan staat met de deur open en in de extreme gevallen er een fan in het trappengat staat die de koude lucht enigszins naar boven transporteert maar dit is echt alleen nodig als het echt warm is.
      Is een semi McGyver oplossing
Bezig...
X