Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryders 24 / 16 / 12 uur licht geven?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryders 24 / 16 / 12 uur licht geven?

    Korting op 420shop
    Hey,

    Aangezien ik met heel lief vragen misschien een binnenkweekhokje mag maken, ben ik even alle kosten aan het berekenen.
    Nu vroeg ik mij af, aangezien ik voornamelijk Lowryders ga kweken, of Lowryders een groot verschil merken tussen 24 uur licht per dag, 18 uur en 12 uur.
    Ik weet dat Lowryders autoflower zijn, en dat het dus niet zoveel uitmaakt, maar aangezien het waarschijnlijk een TL-kweek of een Gloeilamp-kweek wordt probeer ik de oogst toch nog zo veel mogelijk te laten worden. Maakt het dus veel uit of ze meer licht krijgen dan 12 uur per dag, of niet echt?

    Marco.

    #2
    Re: Lowryders 24 / 16 / 12 uur licht geven?

    - Kies maar voor TL lampen want onder gloeilampen kweken gaat niet.
    bobo zijn woorden zijn : 24uur licht tot ze bloei verschijnselen laten zien en dan klokje op 18/6.

    Bij de uitleg van the JointDoctor staat dat het niet veel uitmaakt.

    Indoors, Lowryder completely eliminates the need to induce flowering by reduction of day-light hours; indeed, it eliminates the need for a timer, period. Yes, it will grow consistently well and finish under 24 hours of light, from sprouting to harvest, in eight weeks. You can achieve similar results with 18 or 12 hours of light per day, if you like to give your room
    time to cool down, for example - 18 hours straight through until harves is recommended. The point is, with Lowryder, there is no need for a change in the light period to induce flowering, nor is it necessary to have separate vegetative and flowering rooms.

    Peace

    Comment


      #3
      Re: Lowryders 24 / 16 / 12 uur licht geven?

      Oke, bedankt. Dan volg ik bobo's wijze lessen wel op, mocht het zover komen.
      Nog een vraagje: zo'n tijdschakelaar is toch wel te gebruiken met 100W aan TL-balken, of niet? Of heb je daar ook een relais voor nodig?

      Ik bedoelde trouwens een spaarlamp, haha.

      Comment


        #4
        Re: Lowryders 24 / 16 / 12 uur licht geven?

        Ja natuurlijk kan je daar gewoon een timer voor gebruiken.

        Hoe veiliger hoe beter maar met relais etc moet je pas werken vanaf 600watters enz

        peace

        Comment

        Bezig...
        X