goeiedag beste mensen
mijn eerste kweekje zit er bijna op
met horten en stoten naar de finish
voor een eerste keer ben ik vrij tevreden hoewel ik volgende keer natuurlijk op nog iets beter hoop hé!
nu vroeg ik me nog een en ander af..
bij sommige toppen zijn er al 50% tot meer vd haartjes bruin gekleurd terwijl er bij sommigen nog heel weinig gebruind zijn
kan ik nu stoppen met water geven of ga ik nog een tijdje door?
ik kweek critical van royal queen, wat zo'n 7 weken bloei voorspeld, nu zit ik daar al een stuk over (ben echter wel de tel kwijt geraakt)
ik vraag me af hoe lang dit nog zal duren en natuurlijk wnr ik moet stoppen met water geven en in het donker zetten natuurlijk
ik las zonet ook over klieven, valt dit aan te raden?
laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze, nu ik vind ze gewoon het verwarrendst
hopelijk kan iemand me verder helpen, ik post alvast enkele fotootjes
thx Djeimz
P1050140.jpgP1050141.jpgP1050142.jpgP1050143.jpgP1050144.jpgP1050145.jpg
mijn eerste kweekje zit er bijna op
met horten en stoten naar de finish
voor een eerste keer ben ik vrij tevreden hoewel ik volgende keer natuurlijk op nog iets beter hoop hé!
nu vroeg ik me nog een en ander af..
bij sommige toppen zijn er al 50% tot meer vd haartjes bruin gekleurd terwijl er bij sommigen nog heel weinig gebruind zijn
kan ik nu stoppen met water geven of ga ik nog een tijdje door?
ik kweek critical van royal queen, wat zo'n 7 weken bloei voorspeld, nu zit ik daar al een stuk over (ben echter wel de tel kwijt geraakt)
ik vraag me af hoe lang dit nog zal duren en natuurlijk wnr ik moet stoppen met water geven en in het donker zetten natuurlijk
ik las zonet ook over klieven, valt dit aan te raden?
laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze, nu ik vind ze gewoon het verwarrendst
hopelijk kan iemand me verder helpen, ik post alvast enkele fotootjes
thx Djeimz
P1050140.jpgP1050141.jpgP1050142.jpgP1050143.jpgP1050144.jpgP1050145.jpg

Comment