Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluids + ventilatievraag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geluids + ventilatievraag

    Korting op 420shop
    Het komt eindelijk in zicht: het begin van mijn binnenkweek op 22 September
    het zal een 'kotkweek' worden in mijn 1x1x2m growtent met 400W Lamp.

    1)Wat ik me afvroeg (aangezien ik vandaag mijn nieuw kot heb bekeken) is of het afzuigsysteem van 225 kuub niet teveel lawaai maakt? (heb em nog niet laten draaien, vandaar mijn onwetendheid). Hij zou namelijk naast m'n bed komen te staan... En ik heb liever dat dames mij op een andere manier wakker houden dan een dergelijk geluid te produceren

    2)Kan het kwaad van de lucht die uit de tent getrokken wordt m'n kot in te blazen (vergis je niet, het is 65vierkante meter dus volgens mij valt het best mee). Ik ben ook wel iemand die graag even een raam openzet dus er komt sowieso verse lucht binnen... Of raden jullie dit zwaar af omwille van de lucht die uit die tent komt?

    Greetzzz

    #2
    Re: Geluids + ventilatievraag

    1 weet ik niet.

    2, mij lijkt het juist goed om een raam om te zetten. Je plant heeft ook voldoende frisse lucht nodig, en dit kun je krijgen door 'n raam los te houden
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Geluids + ventilatievraag

      1. geen idee, maar je kunt kijken of je een piepschuimen behuizing kan maken zodat geluid enigszins gereduceerd zal worden. maar zal wel wennen na een tijdje denk ik.

      2.juist goed om in je kamer te blazen(met extra raampie open) zo kun je zelf de geur in de gaten houden. Overdag/licht produceren planten zuurstof.. snachts/donker stikstof.

      Comment


        #4
        Re: Geluids + ventilatievraag

        als je planten in de bloei staan
        dan moet je ten alle tijden je
        afzuigsysteem aan hebben staan.

        dit geluid hoor je amper
        en je went er snel aan.

        Heel veel mensen zijn gepakt
        door stankoverlast.

        Greetz.

        Comment


          #5
          Re: Geluids + ventilatievraag

          Er zit een koolstoffilter bij dus geur mag normaal geen probleem worden denk ik.

          Comment


            #6
            Re: Geluids + ventilatievraag

            Wat voor afzuiging heb je dan??

            Comment


              #7
              Re: Geluids + ventilatievraag

              225kub als ik me goed meen te herinneren, met koolstoffilter enzo (zo'n witachtige buis = koolstoffilter?)...
              Verpakking nog niet opengemaakt, hij komt van Growshopalien. Nu doe je me twijfelen welke het precies is . vant weekend es de details ervan bekijken . Zat ook nog zo'n bruine doos bij, daar zal dan die fan wel inzitten
              *can't wait*

              Greetzzz

              Comment


                #8
                Re: Geluids + ventilatievraag

                Alles nog in verpakking, ik ben benieuwd
                als je 'm in elkaar hebt gezet hoe het eruit ziet.

                Succes.

                Comment


                  #9
                  Re: Geluids + ventilatievraag

                  Thx!
                  Sowieso maak ik een topic over me kweek (wat een 4tal powerplanten zal omvatten). Daar zal je dan ook zien hoe et boeltje eruit ziet .
                  Ik kan echt niet meer wachten... Misschien maak ik hem al vroeger en begin ik 1ste of 2de week van September. Ik zie wel hoe het loopt. Alles al eens laten draaien om te kijken of het wel goed zit kan heus geen kwaad .

                  Greetzzz

                  Comment

                  Bezig...
                  X