Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growilla dwc single pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Growilla dwc single pot

    Korting op 420shop
    Iemand hier die gebruik maak van deze potten en mij wat kan vertellen
    zou ik het met 2 stuks redden in een 120x120x200 of te lang voorgroeien ?
    lijk me leuk om te testen en geen zakken slepen meer IMG_0841.png

    #2
    Volgens mij heeft SteamBoat ook zo'n soort systeem. Het kan maar uiteraard moet je met een plant erg lang voor groeien.

    Indien het je te doen is om het slepen met zakken aarde te voorkomen en je niet al te lang wilt voorgroeien, probeer dan eens steenwol. Dat kan in principe gewoon in je oude potten.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Dat was RDWC geloof ik maar practisch zelfde. Kweekt wel met auto’s

      Comment


        #4
        Ik heb er nog eentje in de aanbieding.

        https://www.nomercyshop.nl/index.php...roduct_id=1780

        Dit is een oud model, daarom in de aanbieding.
        No Mercy Supply - No Mercy Shop

        Comment


          #5
          Wow dat zijn veel vragen maar mischien kan ik je wat opweg helpen.

          Allereerst growrilla is echt top maar ik ben persoonlijk niet zo fan van hun single buckets aangezien je dan niet bij de plant kan zonder hem eruit te tillen. Voor een single bucket raad ik idrolabs aan die kun je gewoon berichtje doen op insta.

          De bucket systemen van growrila waar een controlle pot aanzit (emmer zonder plant) zijn echt top.

          dan over de afmetingen ik weet natuurlijk niet wat je gaat zetten mochten het autos zijn dan heb je aan 1 bucket genoeg

          Mocht je gewone doen en voorgroeien en bloeien in dezelfde tent dan zou je eventueel voor 4 kunnen gaan als je maar vroeg schakkelt.

          Ik zelf heb een single bucket van idro in een 60x60 staan en in die tent groeit die voor om vervolgens naar de bloeitent te gaan waar een single bucket met control pot van growrilla staat. Even weekje wennen en switchen en op die manier vul ik met 1 plant een 120x120 maar dat ligt eraan wat je zelf wil.

          Comment

          Bezig...
          X