co2 vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wesley8686
    Retired
    • Jul 2011
    • 5

    #1

    co2 vraagje

    Korting op 420shop
    hallo,

    weet iemand hoe je het beste co2 kunt toevoegen (gasbrander) aan een kweektent van 240 x 120 x 200

    wat moet je kopen?

    vond van ferro wel een mooie met een uitgangkanaal en slangen maar die kost 5500euro
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: co2 vraagje

    dat is precies wat je nodig hebt dus
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: co2 vraagje

      met gasbranders moet je niet gaan knutselen in je tentje man.. doe dan desnoods tabs ofzo (ik geloof mn eigen ogen niet dat ik dat zeg.. > er is een hoop discussie hier over co2

      zoekt en gij vind de zoek-button
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • Poffertjesporem
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 1113

        #4
        Re: co2 vraagje

        Als je pils lust......http://www.brouwparadijs.nl/contents/nl/d8.html,

        Grtz

        Comment

        • Zoelie82
          Retired
          • Jul 2011
          • 4

          #5
          Re: co2 vraagje

          Ga gewoon naar een viswinkel die verkoopt co2 fles systeem.

          Ik heb er een gekocht voor 250 euro met alles erop en eraan 500gr co2

          Comment

          Bezig...