Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opgelicht? Wat is jouw ervaring met Kwekenmetled

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opgelicht? Wat is jouw ervaring met Kwekenmetled

    Korting op 420shop
    Jongens en meisjes. Ik heb laatst een mars hydro ts1000 besteld op kwekenmetled nou zag ik natuurlijk een paar dagen later heel wat slechte reviews voorbij vliegen over deze webshop zijn er mensen hier die daar ervaringen mee hebben

    zoja wat zijn die ervaringen

    ik hoor ze graag


    #2
    Blij van mars hydro materiaal. Waarom niet rechtstreeks kopen?

    Comment


    • roy
      roy commented
      Editing a comment
      uhh gewoon bij mij kopen?

    • Ricotico97
      Ricotico97 commented
      Editing a comment
      Als je bij onlinetopgarden besteld heb je hier geen last van heb mijn mars hydro hier besteld 3 weken binnen

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Online kut garden moet je niks bestellen. Slechte of beter gezegd geen service als er wat is en blijkbaar ook niet zo zuinig op z’n klant gegevens.

    #3
    Eerlijk gezegd ik denk de ts1000 vind ik veel te licht

    Comment


      #4
      Ik bestel hier altijd nooit problemen gehad kan ze altijd bereiken heb 6x besteld kleine en grote en met mijn laatste 2 bestelling slecht winkel bereikbaar vragen om terug te bellen stellen uit problemen voor het eerst heb 2 maande op me pakketje van 4 potten een hygro meter moeten wachten en zit nu nog steets op me koolstoffilter te wachten ik kan je het privé nummer van de winkel geven ik stuur steets een bericht na zijn 06 wand opnemen erop doe ie niet en na lang zeiken kwam toch me ene pakket tot die het ga verstuuren ondertussen heb ik me 1e pakket alweer binnen nu me koolstoffilter nog
      tevens zou ik blijven bellen en hierna nooit meer bestellen hier oplichters met zijn praktijken

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Een beetje wartaal. Waar koop je? Topgarden of rechtstreeks? Waar zijn de oplichters?

      #5
      Kweken met led zou ik niks meer halen ik wacht nog op laatste bestelling al maande voorheen eerst nooit problemen gehad en laatste bestellingen alleen maar

      bij online top garden kan je bestellen bijna de goedkoopste met een hoop en leveringen duren wel iets langer vaak met een week binnen
      lampen van mars had ik met 3 weken netjes strak ingepakt niet herkenbaar
      green sell kan ook snelle levering en service

      Comment


        #6
        Ik dacht ook een kat in de zak gekocht te hebben met deze! Ik kreeg ook geen contact met hun klantenservice. Wel kwam ik erachter dat ze meerdere email-adressen hadden. Daar kwam ik achter dat ze met een ander email l-adres antwoorden. Dat adres hoorde ook bij ledsgrowindoor.nl en ledsparadise.nl!!! Een keer een medewerker aan de lijn gehad. Ze hadden geen ordernummer van mij, daarna vroeg ik deze dame of zei afwist van andere shops. Daar wist ze niks van heel wazig allemaal. Maar de week erop ontving ik helukkig het pakket pfff. Het zal me niet verbazen als ze nog meer van deze hebben. Maar die drie hebben hetzelfde logo alleen andere kleurstelling. Ik hoop dat jij je pakket ook nog ontvangt!!!!!

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Wifi wou weten wat het probleem is een kat in de zak is immers perfect!! Dan hedde uw knuffel en vriendje altijd bij je!

        #7
        Skunk en Djengis l(voormalig guardians of the ganja)hadden me ook al bijna gecanceld, na deze uitspraak!!

        Comment


          #8
          Ik heb er dik 3 jaar terug een keer besteld en moeten retourneren. Het verliep wel stroef om contact te krijgen, maar uiteindelijk is het opgelost geraakt. Oef!



          https://drimble.nl/bedrijf/zoetermeer/31657850/jsm-ecommerce-bv.html
          https://www.oozo.nl/bedrijven/zoetermeer/rokkeveen/rokkeveen-oost/1133345/just-sales-marketing

          Actief sinds 2015 en hebben ondertussen vele webshops onder verschillende handelsnamen met allemaal slechte reviews in dezelfde trend.
          Kwekenmetled, ledparadise, ledsgrowindoor, grow-dutch, 123E, growspot,.... allemaal van hem. Als je toch op elke website bijna hetzelfde verkoopt waarom dan niet lekker één website....


          Als je bv kijkt naar de website ledsgrowindoor nl, dan zie je dat ze nog promoten hoe ze 9/10 halen bij webwinkelkeur. Maar als je dan bij webwinkelkeur gaat kijken dan zie je dat ze sinds september geschorst zijn. Idem voor growdutch: https://www.webwinkelkeur.nl/vragen/...p-ingetrokken/

          Genoeg zaakjes die belletjes doen rinkelen voor mij.

          Kwekenmetled staat bij bijvoorbeeld lumatek en andere bedrijven nog steeds aangegeven als officieel verkooppunt, moest blijken dat ze hun zaakjes niet op orde hebben en vele producten niet leveren lijkt me dit ook niet meer tot de orde.
          In het vervolg bestellen bij greensell of nomercy etc. Er zijn er genoeg die wel te vertrouwen zijn.


          Hopelijk krijg je jou bestelde lamp snel thuis aan!!


          Comment


          • Milano
            Milano commented
            Editing a comment
            Ja dat hoop ik ook heb al wat verdiept in het bedrijf als je kvk nummer opzoekt kom je bij een groot bedrijf uit dus waarschijnlijk werken de beste dirk en zijn vriendjes onder nebun Holding bv gevestigd op hemelsblauw 47 in Zoetermeer het is wel een goed reviewde bedrijf zal de naam even benoemen

            Graydon credit safe als je een beetje doorzoekt komen inderdaad de andere bedrijven van meneer dirk ook tevoorschijn

          #9
          kwekenmetled liet me 3weken op me kampeertent wachten..... na meerdere keren genegeerd te zijn hadden ze wel een homebox opgestuurd a 200euro duurder waar heeeeeeel toevalig een "tomatenplant blaadje" inzat

          Comment


            #10
            Kwekenmetled.nl, ledparadise.eu, ledsgrowindoor.nl is 1 en dezelfde firma, heel snel bij wegblijven, doen waarschijnlijk dropshipping en schuiven met geld, ooit eens een lamp besteld bij ledsgrowindoor, binnen 14 dagen, schriftelijk (brief) en via email en whatsapp geannuleerd, 1 week geen reactie, na 10x bellen en dreigen met aangifte enz. toch mijn geld terug gekregen.(na 7 weken)
            Met mijn stomme kop ideal betaling gedaan ipv paypal, scheelde 15 euro........ nou ja, beter paypal en 15 euro meer en als er dan problemen zijn lost paypal het wel op.

            Comment


            • Milano
              Milano commented
              Editing a comment
              Ja dat had ik ook nu voortaan heel voorzichtig met bestellen heb nu nog geen track en trace code ontvangen van beste dirk volgende week niks ontvangen ga ik andere stappen nemen als meneer dirk onder een groter bedrijf werk stap ik gewoon naar creditsafe

            #11
            3 x niks. Had greenhouse powderfeeding bij ze besteld. Was een dikke week en meerdere berichten/telefoontjes verder voor ze opstuurden.


            Ik had de bio grow besteld sturen die slimmeriken de minerale versie die 20 euro goedkoper is.

            Hebben daarna ook niet meer op mijn tickets gereageerd om het verschil terug te krijgen.

            Boycotten die hap.
            De Bloemen Van Bri

            Comment


            • Bobledsgrow
              Bobledsgrow commented
              Editing a comment
              Ik heb plagron besteld
              Ik heb 2 x een mail gestuurd, waar niet op gereageerd was
              De 3email die ik stuurde was
              Dat ik per direct mijn bestelling annuleer
              O.dat dit de 3e mail was
              En er 2x niet de moeite gedaan werd om re reageren
              De dag erna werd alles geannuleerd incl bij aftherpay
              3dagen kater kreeg ik een reclame mail

              Goedmakertje
              Korting op de volledige plagron lijn

              Dan maar wat duurder bij een ander en met 3 dagen in huis

              Maar ook bij pets place ging het niet goed
              Ik kreeg wel de cocos b maar niet de coxos a
              Dat duurde ook 3weken en 2mails voor het nagestuurd was
              Terwijl op de bon stond alles geleverd
              en een 2e na levering gelijk gepland stond
              Waar niks bij stond
              Naar toch vergaten ze het na te zenden
              Gelukkig wel zonder moeite alsnog nagestuurd
              En had ik mijn bestelling ruim van te voren gedaan
              Dus kwam alles nog net op tijd

              Maar ik heb nog 1kilo biogrow en bioenchanger

            #12
            Toch best veel klachten lees ik. Mijn advies: Koop gewoon bij de kleine betrouwbare webshop en ga niet altijd voor de goedkoopste prijs. Mocht je iets bij een kleine webshop zien wat een stuk duurder is, neem dan contact met ze op of er iets met prijs te doen is. De laatste tijd hebben we te maken met een constante prijsverhogingen. Als grote shops deze prijzen niet aanpassen zijn ze altijd de goedkoopste en hebben de kleinere shops het nakijken. Hoe dan ook elke webshop moet iets verdienen op elke bestelling. Ik kan genoeg voorbeelden opnoemen van producten waar niets of weinig op verdiend wordt. Simpelweg om dat ik met prijzen mee moet gaan van andere webshops, anders ben ik altijd te duur en verkoop ik niets!

            No Mercy hoor maar het is wel een beetje hoe de markt op het moment nu is.

            Voordat je überhaupt iets wil bestellen bij een webshop, bel of mail ze eens van te voren. Dan kom je er meteen achter of ze bereikbaar zijn.
            Koop je producten gewoon bij een shop waarbij je het voor jou goed voelt, maar vraag wel bijvoorbeeld even hier naar recensies.
            No Mercy Supply - No Mercy Shop

            Comment


              #13
              Beste leden nadat ik deze topic geopend heb ben ik achter de bestelling aan gegaan. We zijn toen uitgekomen dat je contact kan opnemen met pay.nl die nemen vervolgens contact op met kwekenmetled die hebben dan 7 dagen om te reageren anders word je geld sowiezo terug gestort

              Nadat we contaxt hebben gehad met pay.nl had ik binnen 24 uur reactie van kwekenmetled dat de bestelling geannuleerd is en het geld word terug gestort dus als er nog mensen zijn die nog op terugbetaling wachten of hun bestelling niet gehad hebben zou ik even op de pay.nl site een dispuut starten van je bestelling is allemaal niet zo moeilijk.

              Ik houdt jullie op de hoogte mocht de betaling doorkomen of niet

              Edit: betaling is na 24 uur na dit bericht terug gestort gelukkig




              Toch iedereen bedankt voor de reactie's en pas op voor de volgende webshops
              zijn van de zelfde eigenaar

              -kwekenmetled
              -ledsgrowindoor
              -ledparadise
              -online top garden


              Wees blij pak er een jonko bij
              Last edited by Milano; 29 December 2023, 13:13.

              Comment


              • Raoul Duke
                Raoul Duke commented
                Editing a comment
                op zich handig, ik heb er meer werk mee gehad.

              • roy
                roy commented
                Editing a comment
                Fijn dat het opgelost is.
            Bezig...
            X